tüm motosiklet.net MT İL GRUPLARININ DİKKATİNE!

Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
105
:salut::salut: :salut: arkadaşlar güneydoğuda bulunan ve orada şehit düşen tüm askerlerimiz için türkiye için bizlerde neden motorsikletlerimizle katılımlar yapmıyoruz mt il gruplarının motosiklet.net üyelerinin sesini duyurmuyoruz bizlerde varız diyelim

'' ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ ''
Diyen bütü:salutn motorsiklet tutkunlarına sesleniyorum haydi el ele verip bizlerde bu gidişata dur diyelim.
şehitlerimize allahtan rahmet geride kalanlarına baş sağlığı ve gönüllerinden metanet duygusu eksilmesin dileğiyle.:salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
49
TMF tarafından yakında çok büyük yurt çapında bir organizasyon yapılacak gelişmeleri aktarırım size.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
evet bugün şişlide lise öğrencileri yürüyüş yapıyordu
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
dün akşam adana resmen kan ağlıyordu 1000 lerce insan seslerini duyurmak istiyordu ki acaba devletin başındakiler bu sesleri duyormuydu bilmiyorum bu akşlamda öyle olacak galiba bundan sonra her akşam olacak bana öyle geliyor ve her seferde katılacam
 
Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
105
bu gün Gaziantepte seyyar satıcıları , öğrenciler ve halktan bazı gruplar seslerini duyurmaya çalışıyordu . biliyorsunuzki hakkaride şehit olanların 2 tanesi gaziantepli bu yüzden değil içimiz tüm bedenimiz sızlıyor ve kan revan içindeyiiz buna ağlamamak mümkünmü yüreğimiz yanmasınmı artık yeter diyoruz :salut::salut::salut:

'' YA İSTİKLAL YA ÖLÜM ''

M.KEMAL ATATÜRK
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
İş nedeiyle Bursa Mustafakemalpaşa'daydım tüm kent sokaktaydı. Bende bir bayrak bulup konvoya katıldım. daha sonra gemlikteki konvoya da katıldım. eve kadar Şanlı Türk Bayrağımla gittim.


 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben hazırım,nereye ne zaman gidiyoruz.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bende herzaman heryerde hazırım istediğiniz yere istediğiniz zaman.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
evt mod arkadaşlar yapın bir organızasyon görelim......
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
adana mt hazırlıklara başladı bile salı veya çarşamba bizde varız demek için yollardayız inşallah:cat:gün yastutma günü degildir gün hesap günüdür bu hesap sorulacak:cat:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
BİZ ADANA MT.olarak çarşamba akşamı,saat :20.00'de kortej düzenledik.sizlerde aynı gün ve aynı saatte,bulunduğunuz illerde aynı korteji düzenlerseniz daha anlamlı olur kanısındayım.sevgilerimle.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Bugün Eskişehir Ayakta Şehit ailesinin yanındaydı.Hep birlikte Sesimizi duyurmalıyız.Milletçek Allah Yar ve yardımcımız olsun...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
evet özellikle istanbul avrupada da bi gösteri istiyoruz...mekan ve dikkat çekmek açısındanda güzel olur diye düşünüyorum..:cat:
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
dün gece yarısına kadar ve bugün saat 16:00 dan yağmurun altında 18:00 a kadar Konya'da yürüyüş vardı.
3 5 şerefsiz milleti ne duruma düşürüyor:pr::pr:
en sevdiğim sloganda
"Irağa gireriz bu bayrağı dikeriz"di.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst