- Katılım
- 23 Ağu 2007
- Mesajlar
- 105
- Konu Yazar
- #1
:salut::salut: :salut: arkadaşlar güneydoğuda bulunan ve orada şehit düşen tüm askerlerimiz için türkiye için bizlerde neden motorsikletlerimizle katılımlar yapmıyoruz mt il gruplarının motosiklet.net üyelerinin sesini duyurmuyoruz bizlerde varız diyelim
'' ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ ''
Diyen bütü:salutn motorsiklet tutkunlarına sesleniyorum haydi el ele verip bizlerde bu gidişata dur diyelim.
şehitlerimize allahtan rahmet geride kalanlarına baş sağlığı ve gönüllerinden metanet duygusu eksilmesin dileğiyle.:salut::salut::salut::salut:
'' ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ ''
Diyen bütü:salutn motorsiklet tutkunlarına sesleniyorum haydi el ele verip bizlerde bu gidişata dur diyelim.
şehitlerimize allahtan rahmet geride kalanlarına baş sağlığı ve gönüllerinden metanet duygusu eksilmesin dileğiyle.:salut::salut::salut::salut:

