Bike_Boyz' Alıntı:quattro' Alıntı:Ben yarın A2 ehliyetime kavuşucam..bundan sonra alıcaklar sizlerinde söylediği gibi stajer olayına takılacak sanırım..bende b den a2'ye geçiyorum..ehliyetin herşey dahil olarak neredeyse 600 milyona yakın tutuyor..fotoğrafından,emniyete verdiğin harca kadar..bu fiyatlar değişebiliyor..
kolay gelsin..
iyide sınav 18 sınde sen nasıl sınava gırmeden alıosun yarın :mrgreen: