Tüm motosiklet ehliyeti soru ve sorunları

Katılım
25 Mar 2004
Mesajlar
371
valla fark kursu için son fırsatıda kaçırdım ama olsun ilk fırsatta stajyer mtajyer başlıcam
nasılsa alıştım stajyer olmaya zamanında :cherry:
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
38
Bike_Boyz' Alıntı:
quattro' Alıntı:
Ben yarın A2 ehliyetime kavuşucam..bundan sonra alıcaklar sizlerinde söylediği gibi stajer olayına takılacak sanırım..bende b den a2'ye geçiyorum..ehliyetin herşey dahil olarak neredeyse 600 milyona yakın tutuyor..fotoğrafından,emniyete verdiğin harca kadar..bu fiyatlar değişebiliyor..

kolay gelsin..


iyide sınav 18 sınde sen nasıl sınava gırmeden alıosun yarın :mrgreen:

çünkü bir önceki dönemde girdim sınava :p
 
Katılım
30 Eyl 2004
Mesajlar
473
Geçen Cuma ehliyete yazıldım :bounce: Ve yaşasınki stajyer olayına girmedim.. 25 aralık'a kadar kayıt olanlar stajyer muamelesi görmeyecekmiş... :pr:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
son a2 başvurularını kaçırdıkmı arkadaşlar
bide bu başvuruları biz yapmıyoruz değilmi yani b deki gibi aynı sürücü kursu illgileniyor değilmi bunlarla yoks anceden ehliyeti olduğu için insan kendisi ilgilenip girebiliyormu?? değil herhall
 
Katılım
4 Ocak 2005
Mesajlar
19
A2 Ehliyet

arkadaslar a2 ehliyeti kursu sanirsam 15 subatta. suan peki bilgim yok
ve simdi yazilirsam sinavi gecebilirmiyim. yani kolaymi?
bosuna yazilmiyayim diyorum ama buna girmeyip nisan da gene sinav var o na mi gireyim.
sizce ne yapayim?? (bi de uni. hazirlik icin dersane var :pale: )
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla işin zor,dersanelerden birine danış derim(a2 için)... :bounce:
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
3
A2 ehliyet

A2 almak istiyorum motor kullanma isteğim had safhada. :queen:

Kurs :pr: + Şube :pr: + Sağlık raporu :pr: vs.. vs.. hepsi kaça patlar

Bukonuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür :mtnet3
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
72
bu 375e b sınıfı olunca bir indirim oluyomu acaba kaizen!
 
Katılım
11 Nis 2004
Mesajlar
820
375 kurs paras1 faland1r sadce bunun aras1nda s1nav paralar1 (direksion s1nav1 ve yaz1l1 s1nav ayr1 ayr1) ehliyet i al1rken bir sürü para bayilion benim a2+b 1100 ytl ye mal olduydu 2003 aral1k ay1nda :)
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
13
abisi simdi bizim burda b ehliyetini alana a2 bedava.Bilmiyom oraları falan da, boyle bir kampanya yoksa bile 2sini bir arada alırsan cok indirim oluyor.Sana ikisi bir arada 500-600 patlar.
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
82
ben çanakkalede kursa gidiyorum şindi 200 ytl kurs parası verdim 22 ytl sınav harcı 20 ytl direksyon sınavı hocasının parası 130 ytl de harcı kart parası falan filan var.
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
Yahu ne ilginç. Birisi 200 derken diğeri a2+b 600 e patlar, diğer muhterem toplam 1100 ytl diyor. Bu kadar fark olur mu?
 
Katılım
19 Mar 2005
Mesajlar
82
200 sadece sürücü kursuna a2 için verilen para A2 toplam 370 ytl falan
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
B'den A2'ye geçiş kurs ücreti 275 YTL (pazarlıksız hali, daha da düşebilir)
Ziraat Bankası harcı 20 YTL
Bazı kurslar kendileri de 20 YTL alıyorlar harç olarak.
Sağlık raporu en son 25 YTL idi (ben bunda da pazarlık tapmıştım :cherry: )
Ehliyet için emniyete yatan para 80 YTL

Toplayıver işte..
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
72
arkadaslar bende b var a2 ye gecerken yine muayene olmam mı gerekıyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst