Tüm motosiklet ehliyeti soru ve sorunları

Katılım
13 Eyl 2004
Mesajlar
69
teşekkürler şimdi kısmetse A2 ye basuracağım ekimdeymiş sanırım ama önce bir yerde bisiklet kullanmayı öğrenmem lazım :sign10: :p
 
Katılım
1 Ocak 2004
Mesajlar
929
Arkadaşlar sınava girenleri tebrik ediyorum.. Ne güzel puanlar almışsınız yaa.
:thumleft:
İnşallah ileride bizde alırız...

:thumright:
 
Katılım
17 Şub 2004
Mesajlar
114
Motor 100
Trafik 83
İlk Yardım 93

(İlk yardımdan bikaç soru daha yapsam ReNoNla aynı puanları alcakmışız :D)
 
Katılım
30 Eyl 2004
Mesajlar
473
A sınıfı ehliyet hakkında..

Arkadaşlar yakın zamanda B'den A'ya terfi eden kimse varmı aramızda? Varsa kursa yazıldığımızda hangi dersleri almak zorundayız? Sınav kaç soruluk. Kurs kaç ay sürüyor.. Masraflar nelerdir ve ehliyeti alabilmek için sabıka kaydı vesair neler tedarik etmek gerekiyor?
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
B-A Fark ehliyeti icin sadece 20 tane motosiklet ile ilgili cok basit sorulara cevap vermen gerekiyor. Galiba yeni trafik yasası cıkmadan yapılan son ehliyet sınav basvuru tarihini kacirdin. Diger işlemleri gittigin kurs senin adına hallediyor
 
Katılım
30 Eyl 2004
Mesajlar
473
Eyvallah teşekkür ederim.. Yeni yasanın beni etkileyeceğini sanmıyorum.. Hak edilmiş bir kazanç var 7 yıldır B sınıfı kullanıyorum tutup stajyer ehliyeti veremezler bu saatten sonra..

Peki yaklaşık masraf nedir? Ve kurs sabıka kaydını sağlık raporunu benim için nasıl hallediyor?
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
B ehliyeti ile A ehliyeti farklı yani stajer olmak zorundasın.
Çok iyi araba kullanıyorsun diye kimse profesyonel motosiklet sürücüsü sayılmaz.
Masrafları galiba 300-400 milyon arasında degisiyor bir surucu kursu ile konusursan daha net cevaplar alabilirsin
 
Katılım
30 Eyl 2004
Mesajlar
473
İyide aynı ehliyetin üzerine hem B yazıyorlar Hem A. Belge normal sürücü belgesi olmak zorunda aksi taktirde benim B yede stajyer muamelesi yaparlar.. Ayrıca stajyerlik dönemi aracı kullanabiliyormusun diye değil Kurallara riayet edebiliyormusun diye çıkarılan birşeydir.
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
JetAime' Alıntı:
İyide aynı ehliyetin üzerine hem B yazıyorlar Hem A. Belge normal sürücü belgesi olmak zorunda aksi taktirde benim B yede stajyer muamelesi yaparlar.. Ayrıca stajyerlik dönemi aracı kullanabiliyormusun diye değil Kurallara riayet edebiliyormusun diye çıkarılan birşeydir.
stajyerlik sırasında b ehliyetinden başka bir stajyerlik kartı veriliyor.stajyerlik süren bittikten sonra a2 diye b ehliyetinin üstüne işleniyor.
 
Katılım
30 Eyl 2004
Mesajlar
473
Ya güzelde bildiğim kadarıyla stajyerlik döneminde 3 kere yanlış yere park eden iki kere hız limiti aşan 3 kere kırmızıda geçenlerin stajyer belgeleri iptal ediliyor.. Rakamları salladım.. Yani trafik suçu işlemediğine kanaat getirirlerse ehliyetin aslını alabiliyorsun.. Yanlışmı biliyorum?
 

ctk

Katılım
1 Eki 2004
Mesajlar
36
2 kere kırmızı ışıkta geçersen ehliyete el koyuyorlar ve tekrar kursa gidiyorsun ayrıca 2 sene bittiği zamanda 30 dakikalık sürüş sınavı koyacaklarmış. Malum 2 sene boyunca araç kullanmadan da almaya çalışabilirsin.
 
Katılım
30 Eyl 2004
Mesajlar
473
:( işte ben bunu diyorum ben rüştümü ıspatlamıım 7 yıldır trafikteyim.. Bu iki sene olayı trafiğe çıkmamışlar için olsa gerek..

Neyse tanıdık sürücü kursu olan varmı :farao: Ne teoriye ne pratiğe girmicem nasıl olsa biraz ucuz olması lazım :bounce:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Trafikte motosiklet ile rüştünü ıspatladıgın bir belgen olmadı için sen yine stajer olacaksın B ehliyeti ile trafikde istersen 100 sene dolas A tipi ehliyet için butun işlemleri yapman gerekiyor.
Etik surucu kursuna gidebilirsin fiyatları uygundu www.ehliyetiniz.com
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
b lerde yanında birini bulundurma koşulu vardı zannedersem stajyerlik döneminde, A2 lerde nasıl olacak acaba, herhalde bu şart onda yoktur diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
13 Eyl 2004
Mesajlar
69
evet dedikleri gibi normal b ehliyetinin yanında bir de stajer A ehliyetin olacak bu gidişle. Ben son normal A2 dönemine girebildim o yüzden sanslıyım biraz ama inanıyorum (daha çok umuyorum) yeni sistem daha güven getirir.
 
Katılım
1 Haz 2004
Mesajlar
38
Ben yarın A2 ehliyetime kavuşucam..bundan sonra alıcaklar sizlerinde söylediği gibi stajer olayına takılacak sanırım..bende b den a2'ye geçiyorum..ehliyetin herşey dahil olarak neredeyse 600 milyona yakın tutuyor..fotoğrafından,emniyete verdiğin harca kadar..bu fiyatlar değişebiliyor..

kolay gelsin..
 
Katılım
20 Kas 2004
Mesajlar
49
quattro' Alıntı:
Ben yarın A2 ehliyetime kavuşucam..bundan sonra alıcaklar sizlerinde söylediği gibi stajer olayına takılacak sanırım..bende b den a2'ye geçiyorum..ehliyetin herşey dahil olarak neredeyse 600 milyona yakın tutuyor..fotoğrafından,emniyete verdiğin harca kadar..bu fiyatlar değişebiliyor..

kolay gelsin..


iyide sınav 18 sınde sen nasıl sınava gırmeden alıosun yarın :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst