stajyerlik sırasında b ehliyetinden başka bir stajyerlik kartı veriliyor.stajyerlik süren bittikten sonra a2 diye b ehliyetinin üstüne işleniyor.JetAime' Alıntı:İyide aynı ehliyetin üzerine hem B yazıyorlar Hem A. Belge normal sürücü belgesi olmak zorunda aksi taktirde benim B yede stajyer muamelesi yaparlar.. Ayrıca stajyerlik dönemi aracı kullanabiliyormusun diye değil Kurallara riayet edebiliyormusun diye çıkarılan birşeydir.
quattro' Alıntı:Ben yarın A2 ehliyetime kavuşucam..bundan sonra alıcaklar sizlerinde söylediği gibi stajer olayına takılacak sanırım..bende b den a2'ye geçiyorum..ehliyetin herşey dahil olarak neredeyse 600 milyona yakın tutuyor..fotoğrafından,emniyete verdiğin harca kadar..bu fiyatlar değişebiliyor..
kolay gelsin..