- Katılım
- 22 Nis 2006
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar.
Bursa da oturuyorum...26 yaşındayım...mühendisim...
Ve motosiklet aşığıyım...Özellikle cruiser lara karşı zaafım var.
Tüm motorcu dostlara slm
Bursa da oturuyorum...26 yaşındayım...mühendisim...
Ve motosiklet aşığıyım...Özellikle cruiser lara karşı zaafım var.
Tüm motorcu dostlara slm