tüm motor sevdalısı arkadaşlara merhaba

Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
2
2013 ün yeni bombası, ve muhtemelen KRALI olacak olan Z800 hakkında görüşleriniz nedir?
kendisine aşık olmakla beraber, kullanımı konusunda bi fkrim yok..
250 r dan buna geçmek zor olur mu?
son olarak ER6N mi, yoksa Z800 mü? hepinize teşiekkrler, kazasız sürüşler !!!
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
bence z 800 tam bir şaheser görselinde acayip işçilik var ruhu çok agresif , saldırıya hazır jaguar gibi duruyor hasta oldum makinaya , ama hayatta işim olmaz :cherry: :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

merhaba ..er 6 n diyorum...:)



çok fantazisini yaptın aletin şaşırmadım zaten panpişim :cherry: en sonunda gene cbf aşkına döndünya ona yanarım :) he hee hee
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst