- Katılım
- 10 Haz 2008
- Mesajlar
- 209
- Konu Yazar
- #1
Herkeze merhabalar arkadaşlar.
Ben Cüneyt ÖZEN. 76 doğumluyum.2 yıldır ikitekerin tepesindeyim. Forumu tesadüfen bulmuş olmakla beraber çok güzel paylaşımların ve dostlukların olduğunu görüp üye olmaya karar verdim.
İlk düldülüm 50cc lik honda vision idi
uzunca bir süre vision ardından arkadaşımın kendi üretimi olan scuter çapır modeli olan Tunderflash modelini kullandım.
Sonrasında fazla acele etmeden 100cc lik motoran Torro modeline geçtim.
Şu andana 150cc lik keeway Super light kullanıyorum. Arada birde 600cc lik Yamaha Fazer'e biniyor kısa bir tur atıp geliyorum.
Bu arada motorsiklet eğitimini de unutmadık tabiki. Honda Güvenli sürüş eğitimi ile birlikte çok yakın dostum olan, bir motorsiklet dergisinde Test Editörlüğü yapan arkadaşımın desteği ile eğitimlere devam ediyorum. Eğitim asla bitmez ence.
2TeKeR tutkusu adına herkeze selamlarımı saygılarımı iletiyorum.
Ben Cüneyt ÖZEN. 76 doğumluyum.2 yıldır ikitekerin tepesindeyim. Forumu tesadüfen bulmuş olmakla beraber çok güzel paylaşımların ve dostlukların olduğunu görüp üye olmaya karar verdim.
İlk düldülüm 50cc lik honda vision idi
uzunca bir süre vision ardından arkadaşımın kendi üretimi olan scuter çapır modeli olan Tunderflash modelini kullandım.
Sonrasında fazla acele etmeden 100cc lik motoran Torro modeline geçtim.
Şu andana 150cc lik keeway Super light kullanıyorum. Arada birde 600cc lik Yamaha Fazer'e biniyor kısa bir tur atıp geliyorum.
Bu arada motorsiklet eğitimini de unutmadık tabiki. Honda Güvenli sürüş eğitimi ile birlikte çok yakın dostum olan, bir motorsiklet dergisinde Test Editörlüğü yapan arkadaşımın desteği ile eğitimlere devam ediyorum. Eğitim asla bitmez ence.
2TeKeR tutkusu adına herkeze selamlarımı saygılarımı iletiyorum.