- Katılım
- 29 Ocak 2007
- Mesajlar
- 4,992
bize neden yok arkadaşlar.ne biçim insanlar bunlar,sınırlı 4 gb yi fiyat olarak düşürsünler.10 lira ayda nelerine yetmiyor
r:
bize neden yok arkadaşlar.ne biçim insanlar bunlar,sınırlı 4 gb yi fiyat olarak düşürsünler.10 lira ayda nelerine yetmiyorr: