- Katılım
- 9 Eyl 2010
- Mesajlar
- 372
abi hep bahsederken motor motor motor motor diyoruz adi ustunde bu motor..sen motoru yuruyen aksami yapmayip amerikadan hazir getirdikten sonra iki tane boruyu preste egip bukup kaynatinca motor yapmis sayilmiyorsun.birak motoru yuruyen aksami, sinyal camlarindan tutta elciklerine kadar butun parcalarini kendisi tasarlayip uretmedikce motor uretmis bir kisi demek yanlis oluyor bence.oyle acalim bir dukkan iki tane pres bi tane torna birde freze kaynak makinasi biraz da alet edevat al sana % 100 yerli motosiklet fabrikasi yok yaaaa..ulke capinda birkac tane zengin icin icat edilmis bir marka oldugu kanisindayim.seri uretim yapip dunyaya acilma meselesi degil yani adami bogarlar valla...yaptittirmazlarda sattittirmazlarda...