- Katılım
- 9 Kas 2012
- Mesajlar
- 802
Süper ötesi birşey olmuş bu yaa. abi, öyle beğendim ki, şu an benim motoru yakasım geldi. Motorumun kulağına gitmesin tabi, canım o benim canım 
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------
Birde, çift depo kapağı var. artık biri süs mü, yoksa bu hayvanı anca mı besliyorlar anlamadım :silent: bilgisi olan?
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------
Birde, çift depo kapağı var. artık biri süs mü, yoksa bu hayvanı anca mı besliyorlar anlamadım :silent: bilgisi olan?