TT Custom Choppers dan 24 Ayar Motosiklet

Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Süper ötesi birşey olmuş bu yaa. abi, öyle beğendim ki, şu an benim motoru yakasım geldi. Motorumun kulağına gitmesin tabi, canım o benim canım :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:50 ----------

Birde, çift depo kapağı var. artık biri süs mü, yoksa bu hayvanı anca mı besliyorlar anlamadım :silent: bilgisi olan?
 
Katılım
23 Ara 2012
Mesajlar
419
Bu tarhan telliye acayip kıl oluyorum dünyaları ben yarattım edasında,eyvallah yerli malı motor üretmişsinde babanemde üretir varlıklı bi aileden gelirsen ve sadece kişiye özel üretim yaparsan,kur fabrikanı üret bakıyım seri üretim motosiklet o zaman başımızın üstünde yerin var arabistanda otomobil fabrikası kurucakmış falan birşeyler diyorlar niye türkiye kurmuyor ? kanallarda her sene boy boy reklamı cıkıyor haberlerde yerli üretici falan diye ama halkın altında hiçbirşey yok sadece gösteriş...
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Bu tarhan telliye acayip kıl oluyorum dünyaları ben yarattım edasında,eyvallah yerli malı motor üretmişsinde babanemde üretir varlıklı bi aileden gelirsen ve sadece kişiye özel üretim yaparsan,kur fabrikanı üret bakıyım seri üretim motosiklet o zaman başımızın üstünde yerin var arabistanda otomobil fabrikası kurucakmış falan birşeyler diyorlar niye türkiye kurmuyor ? kanallarda her sene boy boy reklamı cıkıyor haberlerde yerli üretici falan diye ama halkın altında hiçbirşey yok sadece gösteriş...
Şu başlığa bi göz geçir istersen
http://www.motosiklet.net/forum/gun...si-tt-custom-choppers-nasil-suudi-oldu-2.html
Tr destek verdide adam mı Kurmadı Fabrikayı
 
Katılım
21 May 2012
Mesajlar
163
yıllardır motor üstünde olan arkadaşlar hala özel yapım motorun nasıl olduğunu anlayamamış,herkes beğenmemiş zaten beğenmemekle kalmayıp kendi aklındakine göre,bu motor böyle olsa falan diyince orada problem çıkıyor işte.
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
1,744
APALA
vintage diye tabir edilen klasik olanlarda ve softail modelinde depo iki parçadır.Yeni softail'lerde arada gösterge,kumanda paneli vardır.İki parça olmasından dolayı iki ayrı yakıt musluğu ve depo kapağı vardır.Depo hacmi daha büyüktür.Bu motorda zaten softail modeli

Possi
Herkes motoru iyi kötü yanlarıyla eleştirmiş sen ise eleştirenleri eleştiriyorsun.Seni rahatsız eden ne?İlk yazdığın mesajdan uslubunun ,fıtratının ayarsız oldugu ortada.Ciddiye alınacak bir tarafın yok ya işte yazmış bulunduk.neyse...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Harika olmuş da hafif alaşımları varsa bile oldukça az olan bir motor. Kaç kilodur acaba :silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Altınmış falan fişman..Yemişim...
Ama model olarak çok tatlı motor...
Asalet fışkırıyor..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Maalesef olmamis.
Tip olarak yorum yapmiyorum.
Yani o konuda ahkam kesmek bana düsmez.
Kisisel begeni meselesi.
Ben TT ye o kadar parayi verip bana bu motoru getirseler derhal dolandiriciliktan suç duyurusunda bulunurum ama mesele o degil.
Resimlerde görünen motosikleti boya beyaza maviye,
yine de nefes kesici.
Eee o zaman sorun ne diyeceksiniz.
Abi ön taraf uymuyor o klasik yapiya.
Sopar yapacaz derken rake açisini abartmislar.
O ön tekeri çek geri,
gidonu kaldir biraz yukari.
Altin kaplamaya gerek yok, firçayla boyasan yüzbin eder.
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
23
kesınlıkle super olmus sanırım bu motorla yurt dısı gezısıne gıtmıstı tarhan telli.bu motoru chopper ruhu tasıyanlar begenır..bence
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Bu adamı tebrik ediyorum.İlk başladığı zamanları biliyorum ve bu zamana kadar yaptıklarını düşünce bravo diyorum.
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
32
Siparişi veren beğendiyse ne mutlu ona ama hiç beneim tarzım değil beğenmedim ama altın kaplama olduğunu okuytunca hip hop'cu arabası jantı gibi bişey sandım öyle olmaması iyi en azından
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst