tren kornası (yuh diyebilirsiniz)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hHhhhaahahahahhhahahahahah yarıldımmmmmmmmmmm =))))))))))))))))))))))))))))))
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
1,004
super yah manyak olmus 1.59-2.00dk arasındakıler manyak korkuyo havaya zıplıyolar ordurdukları yerde
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Harbi deli bu adam kesın la onu calarken ıcerde ınsanın kulakları sagar olur beee :) Scootera koysan motor bastıgında yoldan cıkar beee :) :p

Abi 2. videoyu sımdı ızledım resmen yarıldım gulmketen yaaa :) zuahhahahahahha
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
ayıp bişiy :queen:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
İkinci videoda gülmekten kırıldım ya, çok iyiymiş. Kendimi sağır etmeyeceğimi bilsem valla motoruma takarım; görmedim duymadım yok, kesin çözüm.Teşekkürler...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harbi deli bu adam kesın la onu calarken ıcerde ınsanın kulakları sagar olur beee :) Scootera koysan motor bastıgında yoldan cıkar beee :) :p

Abi 2. videoyu sımdı ızledım resmen yarıldım gulmketen yaaa :) zuahhahahahahha

sende pamuk yada kulak tıkacı kullan..

İkinci videoda gülmekten kırıldım ya, çok iyiymiş. Kendimi sağır etmeyeceğimi bilsem valla motoruma takarım; görmedim duymadım yok, kesin çözüm.Teşekkürler...

dimi yaa kesin çözüm buna denir

aklıma şu stadyumda sprey kutularıyla çaldıkları korna geldi o da olabilir ucuz yollu..

www.youtube.com/watch?v=eR6S3SwNo7c&feature=related
[YT]eR6S3SwNo7c&[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
sende pamuk yada kulak tıkacı kullan..



dimi yaa kesin çözüm buna denir

aklıma şu stadyumda sprey kutularıyla çaldıkları korna geldi o da olabilir ucuz yollu..

www.youtube.com/watch?v=eR6S3SwNo7c&feature=related

bnm arkadaş yaptı 2 tane hella marka korna taktı bide yukceltici gibi bişi koymuş aküyü içio ama ses yeteri derecede cıkıyor. o stadyumlarda kullanılan spreyin belli kullanımı var onun sınırsızını bulcaz söyle vapur kornası gibi calan:D
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bunlardan benim motüre taktırıp en yoğun saatte köprüye çıkmak laızm:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst