Transtasdelen:)

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Selam,

Tasdelen ormanlarındaydık.Hem antreman yaptık hem gezdik.Eğlendik…
İşte videosu:king:

 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Hepsini izleyemedim ama gezi programı tadında olmuş. Çekimler ve montaj güzel...
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
çekimler güzel,gezide güzel olmuş tebrikler.yanlız bidahakine haber verinde bizde gelelim.bende çekmeköy'deyim yakınım
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Teşekkür ederim,belki uzun gelmiş olabilir video.Farklı şeyler denedik bu sefer.Oldukça yorucu oldu ,sürekli motordan in bin vs.Ama sonuç güzel oldu diyebilirim:)Yalnız Hd yüklemiştim ama olmamış.Ona tekrar bakacağım.

Hepsini izleyemedim ama gezi programı tadında olmuş. Çekimler ve montaj güzel...


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

Tamam ,HD baktım.

Teşekkür ederim,belki uzun gelmiş olabilir video.Farklı şeyler denedik bu sefer.Oldukça yorucu oldu ,sürekli motordan in bin vs.Ama sonuç güzel oldu diyebilirim:)Yalnız Hd yüklemiştim ama olmamış.Ona tekrar bakacağım.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
992
bu lastiklerle, o yollarda yardırmak :cat:
sizin antreman filan yapmanıza gerek yok, siz olmuşsunuz zaten :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkürler, gazlamalı keyifli bir gün geçirdik.Süper kesin haber veririz bir dahakine.Senin motora göre oralar:)

çekimler güzel,gezide güzel olmuş tebrikler.yanlız bidahakine haber verinde bizde gelelim.bende çekmeköy'deyim yakınım
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Nedense yüklendikten bir süre sonra HD izletebiliyor. Benim tatil videosu 6 dakika oldu. 3 dakika hedeflemiştim aslında :)

Teşekkür ederim,belki uzun gelmiş olabilir video.Farklı şeyler denedik bu sefer.Oldukça yorucu oldu ,sürekli motordan in bin vs.Ama sonuç güzel oldu diyebilirim:)Yalnız Hd yüklemiştim ama olmamış.Ona tekrar bakacağım.



---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

Tamam ,HD baktım.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
211
Tekerinize sağlık çok güzel ve eğlenceli olmuş :) Bence KTM size sponsor olmalı ;)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Pantalonlarımız aynı :queen:

Sanki kardeşiniz 1 tık daha deli kullanıyor :)

Bende dl yi satınca 1190 düşünüyorum. Bakalım hayırlısı.

Çok beğendim , nazar değmesin.
Booool gazlamalar.
Kazasız , belasız ...
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
En sevdigim pantalon.Tam yazlik☺
Kardesim birkac tik daha ilerde hatta diyebiliriz katiliyorum😊
1190 kesinlikle tavsiye ederim.Aradigim hersey fazlası ile onda:)
Cok tesekkurler.

Pantalonlarımız aynı :queen:

Sanki kardeşiniz 1 tık daha deli kullanıyor :)

Bende dl yi satınca 1190 düşünüyorum. Bakalım hayırlısı.

Çok beğendim , nazar değmesin.
Booool gazlamalar.
Kazasız , belasız ...
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
En sevdigim pantalon.Tam yazlik☺
Kardesim birkac tik daha ilerde hatta diyebiliriz katiliyorum
1190 kesinlikle tavsiye ederim.Aradigim hersey fazlası ile onda:)
Cok tesekkurler.
Konunuzuda baltalamak gibi oluyor sanırım ama tutamaadım kendimi :)

Kle 650 den sonra , 1190 size ''vay be ne biçim gidiyor bu meret'' dedirtti mi?
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Tabi cevap vermeye çalışayım.
Ben daha önce hep tek silindir kullanıyordum.Hafif ve güçlü motorlar oluyordu bunlar.Çok zevkli ,atak sürüşler yapıyordum:)
Ama uzun yolda daha rahat edebilmek amacı ile 2 silindir touring enduro diyebileceğimiz motor alma karar verdim.Ktm de malesef yoktu ve Kawasaki sevdiğim bir marka idi.Kle 650 ise harika bir motordu.Her istediğimi verdi.Yine alır binerim.Ama alıştığım gücü veremedi:cherry:
1190 Enduro Touring motor olarak vay be ne gidiyor tabi dedirtti.Hala arasıra dedirtiyor:queen:

Konunuzuda baltalamak gibi oluyor sanırım ama tutamaadım kendimi :)

Kle 650 den sonra , 1190 size ''vay be ne biçim gidiyor bu meret'' dedirtti mi?
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Extreme spor VTR leri tadında çekim olmuş .. Bir sunum hazırlayıp sponsor desteği ile ülkeler arası belgesel tadında bir proğram yapmayı neden düşünmüyosunuz .. Yapanların sizden fazla donanımı yok buna inanın ..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst