- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #21
Çok çok teşekkür ederim.İlk yaptığım videolara göre bir ilerleme ben de hissediyorum.
Özellikle son video çok uğraştırdı.Benim de yapmak istediklerim arasında bu tarz çekimler var.Adım adım o yolda kendimi geliştirerek ilerlemeye çalışıyorum.
Ben tekrar çok teşekkür ederim böyle bir yorum insanın hevesini isteğini arttırıyor:rendeer:
Özellikle son video çok uğraştırdı.Benim de yapmak istediklerim arasında bu tarz çekimler var.Adım adım o yolda kendimi geliştirerek ilerlemeye çalışıyorum.
Ben tekrar çok teşekkür ederim böyle bir yorum insanın hevesini isteğini arttırıyor:rendeer:
Extreme spor VTR leri tadında çekim olmuş .. Bir sunum hazırlayıp sponsor desteği ile ülkeler arası belgesel tadında bir proğram yapmayı neden düşünmüyosunuz .. Yapanların sizden fazla donanımı yok buna inanın ..