Transtasdelen:)

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok çok teşekkür ederim.İlk yaptığım videolara göre bir ilerleme ben de hissediyorum.
Özellikle son video çok uğraştırdı.Benim de yapmak istediklerim arasında bu tarz çekimler var.Adım adım o yolda kendimi geliştirerek ilerlemeye çalışıyorum.
Ben tekrar çok teşekkür ederim böyle bir yorum insanın hevesini isteğini arttırıyor:rendeer:

Extreme spor VTR leri tadında çekim olmuş .. Bir sunum hazırlayıp sponsor desteği ile ülkeler arası belgesel tadında bir proğram yapmayı neden düşünmüyosunuz .. Yapanların sizden fazla donanımı yok buna inanın ..
 
Katılım
18 Eyl 2009
Mesajlar
385
Motosikleti
Kawasaki KLX
Çok güzel videolar. Ben de alıştıkça Alemdağ parkurlarına giriyorum. Bu arada, 3:35'deki motorun far seviye ayarı düşük gibime geldi.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkürler.
Evet orasıda gayet keyifli.
Far olayını bilemiyorum.Kardeşimin motoru.Gündüz olması sebebi ile farın en güçlü olan odak noktası farkediliyor.Aslında daha geniş aydınlatması mevcut.
Yine de kardeşime bunu ileteyim.Çok teşekkürler:)

Çok güzel videolar. Ben de alıştıkça Alemdağ parkurlarına giriyorum. Bu arada, 3:35'deki motorun far seviye ayarı düşük gibime geldi.


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------

 
Katılım
26 May 2011
Mesajlar
186
Evet farın odak noktası aşağıda biraz.Uyarı için teşekkürler.Seneye kadar değişken arazi koşullarına iyice adapte olmak istiyoruz.Birlikte sürüş yapabileceğimiz herkese keyifle katılırız.Taşdelen bunun için güzel bir imkan sunuyor oldukça büyük bir orman.Videolar konusunda abim kendini hızla aşıyor.Benim ayrıyetten asfalt yardırmacası kıvamında bir video düşüncem var havalar iyice bozmadan yapabiliriz :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Sirada Cide-Kirazlidere gezimiz var☺

Evet farın odak n2oktası aşağıda biraz.Uyarı için teşekkürler.Seneye kadar değişken arazi koşullarına iyice adapte olmak istiyoruz.Birlikte sürüş yapabileceğimiz herkese keyifle katılırız.Taşdelen bunun için güzel bir imkan sunuyor oldukça büyük bir orman.Videolar konusunda abim kendini hızla aşıyor.Benim ayrıyetten asfalt yardırmacası kıvamında bir video düşüncem var havalar iyice bozmadan yapabiliriz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst