er-5 mi?
emin misin?hem kawa hem de yandan amortisör mü kaldı yahu bu zamanda? gs 500 ya da cbf 500 ya da hiç....
Şekil peşinde olsa Naked düşünmez zaten direk racing arar: )
Fiyat Performans düşünürsek karşılaşılacak motorlar GS500 VE ER-5
GS500 önermem çünkü ; Benzin göstergesi yok , hava soğutmalı , sesi değirmen gibi : )
Fakat GS500 daha şekil , daha az yakıyor
Benim ER5 alma sebebim torku yüksek , kalkışı CBF 500'den daha seri GS500ü sayma zaten , benzin göstergesinin olması , su soğutmalı olması , sesi biraz daha racinge yakın yüksek devirlerde düzleniyor ses patır patır ortadan kalkıyor.
CBF500 ü önerme bile parası olsa zaten CBF500 alır ki;
CBF 500 alıcak param olsaydı hiç düşünmeden 4 silindir alırdım
Yandan amasörlü motor kalmamış olabilir ama benzini çakmakla kontrol edilen motorunda kalmadığı kesin :mrgreen: