Trafikten men edilen motorla ilgili yardım

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler bizim buralarda bi motor var honda activa var. Adam motoru satıyo ve noter felan uğraşmamak için motoru trafikten çekmiş. Yani plaka yok. Bu motorda ehliyet istenirmi? bide diyelim ben mahalle arasında felan gezerken polis benim plakamın olmadığını görünce beni çevirip ceza felan kesermi? :cherry:
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
tabiki.
sonuçta trafiğe çıkamaz.
Size ceza + motoru bağlar çeker gider.
KOnya'da geçen sene öyle bir temizlik yaptılar ki plakasız 50 -49 cclik motorlar bile kalmadı. Tutttuğunu topladı gitti hurdaya gitti üst üste yığdılar. Ortalık temizlendi.

Motorunu kullanacaksanız veya artık polis olmaz , olmadı motoru koyar kaçarım derseniz bilemem...
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki.
sonuçta trafiğe çıkamaz.
Size ceza + motoru bağlar çeker gider.
KOnya'da geçen sene öyle bir temizlik yaptılar ki plakasız 50 -49 cclik motorlar bile kalmadı. Tutttuğunu topladı gitti hurdaya gitti üst üste yığdılar. Ortalık temizlendi.

Motorunu kullanacaksanız veya artık polis olmaz , olmadı motoru koyar kaçarım derseniz bilemem...

Bizim burda hiiç trafik polisi yok bitek normal polis geziyo gerçi bizim mahalle öyle biryerki 13 yaşında çocuk altında motorla suculuk yapıyodu babasının yerinde polis onu kaç kere gördü ama hiçç birşey demiyo istesem plakalıda alırım ama sorun şu ki plakalı alınca masraf artıcak ve dahada önemlisi benim ehliyetim olmadğı için motoru başkasının üstüne almak zorunda kalıcam ve mahalle dışında biryerde kullanamıycam. En iyisi benim elektrikli bisikletle devam etmek :cherry:
 
Katılım
11 Tem 2012
Mesajlar
1,179
nasip. :) sadece polis ve ceza olarak bakmamak gerek. Kazalardada karşı taraf haksız bile olsa üste çıkar.
Bende kaç kere kaza yaptım benim hatamda oldu karşıdakininde , fakat sigorta - vize - ehliyet vs sıkıntım olmadığı için önceki motorumu perte çıkarttım paramı aldım. Ama ehliyetsiz olunca elinde patlar , hastane masrafını bırak herşey senin cepten çıkar.
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
1,315
Beyler bizim buralarda bi motor var honda activa var. Adam motoru satıyo ve noter felan uğraşmamak için motoru trafikten çekmiş. Yani plaka yok. Bu motorda ehliyet istenirmi? bide diyelim ben mahalle arasında felan gezerken polis benim plakamın olmadığını görünce beni çevirip ceza felan kesermi? :cherry:

1. soruna yanıt: Evet ehliyet istenir.
2. Polis ceza keser + aracıda hurdaya ayırır.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
hurda belgeli ise trafiğe hiçbir şekilde çıkamaz ancak bazı kişiler kullanmadıkları motosikletler için "çekme belgesi" alıyor. bu sayede gereksiz
vergi sigorta masrafları olmuyor.eğer öyle ise sonradan plaka çıkabiliyor. kelepir bir motor çekme belgeli ise alıp ehliyet alınca da plaka ruhsatlı bir şekilde binebilirsin. :cat:

plakasız ve ehliyetsiz gezersen birşey olur veya olmaz diyemem ama kaza anında büyük sıkıntı.
konyada 1 yıl ehliyetsiz, 2,5 yıl da sigorta ve muayene olmadan gezdiğimi düşündükçe tüğlerim diken diken oluyor diğer taraftan kendimi çok şanslı hissediyorum.
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
250
Hapis cezası alabileceğiniz bi seviyeye dahi gelebilirsiniz Allah muhafaza... Hep en kötüsünü düşünün bu durumlarda. Diyelim ki sokak arasında giderken 3 yaşındaki çocuk fırladı önünüze çarptınız bi şekilde ve çocuk gitti. Tüm suç çocuktaydı ama hapse siz gidersiniz.

Ehliyet yok + Ruhsat yok + Plaka yok + Sigorta yok + Trafiğe çıkmaması gereken araç trafikte + Kaza sonucu ölüm/yaralanma (suç tamamen karşı tarafta) = Hapise kadar gider...
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
salona konsol önüne aksesuar veya fantezi icin yatak odama koyacam diyorsan hemen al..
bunlarin disinda hic ugrasma..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst