kardeş tespitlerin süper %100 katılıyorum sana bende bu listeye bayan arac sürücülerini eklemek istiyorum..
belki onlar dierleri gibi kötü niyetle yapmıyolar ama yınede bızler ıcın tehlıkelılıler (hepsi değil)ayrıca ben sıkışık trafikte aracların arasından giderken geçebileyim diye arayı açan çok taksi ve münübüs sürücüsüyle karşılaştım.. her sepette bi çürük elma oluyo mutlaka!!!
bu çürük olanları anlayamayacağımız için sen de söylediğin gibi hepsinden uzak durmakta fayda var..
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
bence en tehlıkelısı cım sulama fıskıyeleri cok korkuyorum onlardan bıde benım motor suyu 10 metreden gorsun dırek kendı kayıyo
bence en tehlıkelısı cım sulama fıskıyeleri cok korkuyorum onlardan bıde benım motor suyu 10 metreden gorsun dırek kendı kayıyo
senin motorun pisikolojik bi yapısı var galiba..:queen::queen:
o motoru benzinliğe filan götürme bakarsın benzin fiyatları yüzünden pompacıyı filen ezer..:queen::queen:
maşallah kediymiş seninki de mübarek :mrgreen: şaka bir yana 2 kez düştüm öyle eski motorumla. lastikler de çin lastiği hani sırf lastik görünümlü bir şey olsun diye koymuşlar. nem gördü mü akrobat stiline geçiodum
abı bende bayagı dustum motordan hepsıde yatma kazaları 3 kere sol tarafa dustum 2 kere sag tarafa sag tarafa hıc dusmek ıstememısımdır cunkü motorun egzosu sıcak oldugundan bacagımı erıtıyor bacagımda bayagı yanık ızı var
Bayan araba sürücülerine lanet ediyorum. ::angry2::
Bir motor geçicek yanından bunu görüyorsun, beni gördüğünü bende görüyorum
Yol kenarında sağda duruyorsun ok!
Ya Akıl fikir Ya! Tam yanından geçicekken neye güvenip sol tersinde kalan yola girmeye çalışıyorsun. Korna'ya basıyorum durması gerekken dahada gaza basıyor üstüme doğru çıkıyor ben yolda sola doğru kayarak gidiyorum kadın tam gaza basarak soldaki yola girmek için üstüme üstüme geliyor...
Kaldırıma çıkmaya az bişey kala durdum arabanın kapısıyla ayağım arasında 30 cm mesafe var.. Kadın nasıl olduysa zahmet edip frene basmış.. Suratında Aptal bi ifade bana bakıyor, Sabahın 8'inde işe giderken oluyor bu olay artık ağzıma ne geldiyse...... ::rantinp:
Bukadar öfkelenmemin sebebi kendimi geçtim arkamda bir CAN daha var!
gecmıs olsun ne dıyeyım allah bıdaha yasatmasın