Trafikteki Tehlikeler Listem

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
en azından güncellenmiş oldu teşekkürler
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
526
taksilere inanamıyorum bazen, kardeşim anlatıyo dün taksinin arkasından gidiyorum diyo birden lak diye durdu yanından gecerkende kapıyı actı buda bişiler diyip gitmiş, dedim bide çelme taksaymış =)
ayrıca tespitlerin güzel yenilerinide bekliyoruz =)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
yorumlar için teşekkür ederim. sizinkileri de ekledim. özellikle bayan sürücüleri listede nasıl unuttum bilmiyorum :mrgreen:

kardeş tespitlerin süper %100 katılıyorum sana bende bu listeye bayan arac sürücülerini eklemek istiyorum..
belki onlar dierleri gibi kötü niyetle yapmıyolar ama yınede bızler ıcın tehlıkelılıler (hepsi değil)ayrıca ben sıkışık trafikte aracların arasından giderken geçebileyim diye arayı açan çok taksi ve münübüs sürücüsüyle karşılaştım.. her sepette bi çürük elma oluyo mutlaka!!!
bu çürük olanları anlayamayacağımız için sen de söylediğin gibi hepsinden uzak durmakta fayda var..
:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

evet ben de motosikletlere saygılı birkaç taksi ve otobüsle karşılaştım ama malesef çoğunluk maganda. daha bugün bir taksi karşı taraftan üstüme üstüme geldi önce o geçecek diye. hızlanmasam gömüp gidecek umrunda da olmayacak adamın...::karma::
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
bence en tehlıkelısı cım sulama fıskıyeleri cok korkuyorum onlardan bıde benım motor suyu 10 metreden gorsun dırek kendı kayıyo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence en tehlıkelısı cım sulama fıskıyeleri cok korkuyorum onlardan bıde benım motor suyu 10 metreden gorsun dırek kendı kayıyo

senin motorun pisikolojik bi yapısı var galiba..:queen::queen:

o motoru benzinliğe filan götürme bakarsın benzin fiyatları yüzünden pompacıyı filen ezer..:queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
i.e.t.t ler silivri, kıraç, hadımkoy mınıbuslerı ve kıçı kırık arabalara binen gençler altındakı aracı ferrarı sanabılıolar
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
bence en tehlıkelısı cım sulama fıskıyeleri cok korkuyorum onlardan bıde benım motor suyu 10 metreden gorsun dırek kendı kayıyo

maşallah kediymiş seninki de mübarek :mrgreen: şaka bir yana 2 kez düştüm öyle eski motorumla. lastikler de çin lastiği hani sırf lastik görünümlü bir şey olsun diye koymuşlar. nem gördü mü akrobat stiline geçiodum
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
senin motorun pisikolojik bi yapısı var galiba..:queen::queen:

o motoru benzinliğe filan götürme bakarsın benzin fiyatları yüzünden pompacıyı filen ezer..:queen::queen:

yok abı ben benzınlıge cogu zaman yag almaya gıderım babam haftada bır kendı ıstasyonumuzdan benzın getırıyor

maşallah kediymiş seninki de mübarek :mrgreen: şaka bir yana 2 kez düştüm öyle eski motorumla. lastikler de çin lastiği hani sırf lastik görünümlü bir şey olsun diye koymuşlar. nem gördü mü akrobat stiline geçiodum

abı bende bayagı dustum motordan hepsıde yatma kazaları 3 kere sol tarafa dustum 2 kere sag tarafa sag tarafa hıc dusmek ıstememısımdır cunkü motorun egzosu sıcak oldugundan bacagımı erıtıyor bacagımda bayagı yanık ızı var
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
abı bende bayagı dustum motordan hepsıde yatma kazaları 3 kere sol tarafa dustum 2 kere sag tarafa sag tarafa hıc dusmek ıstememısımdır cunkü motorun egzosu sıcak oldugundan bacagımı erıtıyor bacagımda bayagı yanık ızı var

ben de toplam 3 kez düştüm ikisi sulama fıskiyesindendi :mrgreen: hayır ilk düştüm sağıma sürüklendim sağ bacağım sağlam sıyrıldı (acısı çok fena onun 3 gün geçmiyo namussuz). 1 ay geçmedi daha ilk yara iyileşmeden aynı sulama fıskiyesi aynı düşüş aynı yaranın üstüne büyüttüm resmen yarayı ekleme yaptım :queen:

3ncüsü fenaydı kazaydı :)
 
Katılım
7 Kas 2007
Mesajlar
50
Bayan araba sürücülerine lanet ediyorum. ::angry2::

Bir motor geçicek yanından bunu görüyorsun, beni gördüğünü bende görüyorum

Yol kenarında sağda duruyorsun ok!

Ya Akıl fikir Ya! Tam yanından geçicekken neye güvenip sol tersinde kalan yola girmeye çalışıyorsun. Korna'ya basıyorum durması gerekken dahada gaza basıyor üstüme doğru çıkıyor ben yolda sola doğru kayarak gidiyorum kadın tam gaza basarak soldaki yola girmek için üstüme üstüme geliyor...

Kaldırıma çıkmaya az bişey kala durdum arabanın kapısıyla ayağım arasında 30 cm mesafe var.. Kadın nasıl olduysa zahmet edip frene basmış.. Suratında Aptal bi ifade bana bakıyor, Sabahın 8'inde işe giderken oluyor bu olay artık ağzıma ne geldiyse...... ::rantinp:

Bukadar öfkelenmemin sebebi kendimi geçtim arkamda bir CAN daha var!
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Bayan araba sürücülerine lanet ediyorum. ::angry2::

Bir motor geçicek yanından bunu görüyorsun, beni gördüğünü bende görüyorum

Yol kenarında sağda duruyorsun ok!

Ya Akıl fikir Ya! Tam yanından geçicekken neye güvenip sol tersinde kalan yola girmeye çalışıyorsun. Korna'ya basıyorum durması gerekken dahada gaza basıyor üstüme doğru çıkıyor ben yolda sola doğru kayarak gidiyorum kadın tam gaza basarak soldaki yola girmek için üstüme üstüme geliyor...

Kaldırıma çıkmaya az bişey kala durdum arabanın kapısıyla ayağım arasında 30 cm mesafe var.. Kadın nasıl olduysa zahmet edip frene basmış.. Suratında Aptal bi ifade bana bakıyor, Sabahın 8'inde işe giderken oluyor bu olay artık ağzıma ne geldiyse...... ::rantinp:

Bukadar öfkelenmemin sebebi kendimi geçtim arkamda bir CAN daha var!

hah evet haltı yiyip bir de mal mal "ben burada ne arıyorum acaba" bakışı yapıyolar

bi keresinde zincirlikuyuda trafik var. bir aracın arkasına geçtim dur kalk esnasında. neyse bu kalktı löönk diye aniden durdu arkasında ben de ani frenle zor durdum. "hey allah" dedim. tekrar hızla kalktı gene zınk diye durdu ben gene zar zar frenleme. 3 oldu 4 oldu derken "bu ne lan yeter be bu manyakla mı uğraşıcam" diye geçtim önüne geçerken bi baktım yeni ehliyet almış bayan sürücü direksiyonu kırıcak gibi sıkıyo gözleri şuursuz panik halinde. vah yavrum dedim birilerini öldürmeden öğrenir trafikte seyretmeyi inşallah dedim geçtim
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2007
Mesajlar
50
Eklemeyi unuttuğum bi şey var az önce anlattığım olaya, mevzu bu sabah oluyor

(ANT)Işıklar cad. başı... ::153::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben yayalardan da tırsıyorum ..Yav 20 yıl önce böyle tırsak değildim 1100 racer kullanırken.
Adam motosikleti görüyo önüne atlayamayacak diye aklı çıkıyor sanki.
Dün Muratlı'da üç beş bin nüfuslu kasabanın kocaman caddesinde önüme iki ayaklı bir mahlukat atladı cadde bana dar geldi.Çarpsam şahit bulamam kendimi aklamak için, o kadar ıssızlık.
zor geliyor deyyuza iki adım öteye istasyona gitmek.Treni beklese kesin ve kat i sonuç alacak.Sanki beni bekliyor:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst