Trafikte Farkedilmek

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
ARkadaşlar kısa ve net şekilde yazıcam. Bauhouse'da geçen hafta kornalar gördüm çokta fazla ses çıkaran küçük kornalar, onlardan 2 tane alıp motora bağlamayı planlıyorum ayrıca gece görünebilmek ve selektöryapan bir araba gibi görünmek için ise 2 tane alacağım sis farını (mercekli endurolarda kullanılan) ön çatala yerleştirip bunları uzun far devresine bağlıycam böylece deli bi ışık gücüm olmasına rağmen sadece uzunlara basınca işe yarıcağı için akümden boş boş sis farı için güç gitmesini engelleyecek. Sizde bu tarz çözümlerden aklınıza gelenleri paylaşırmısınız yada benimki hakkında yorumlarınız nelerdir?
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Mantıklı fikirler..
Lakin bana göre en etkili fark edilirlik metodlarından birisi reflektörlü yelek giymek..Her çeşidi var..Yapı marketlerde, nalburlarda ve iş giyim kuşamı satan dükkanlarda bol bol bulunuyor..
15-20 liradan başlıyorlar ve inanılmaz derecede fark edilirlik sağlıyorlar..
Ben özellikle uzun yollarda üstümden eksik etmem..Şehir içinde de geceleri sürekli giyerim..

REFLEKTORLU-IKAZ-YELEGI

SA22042.jpg

ref-mont-sari1.jpg

180660445lu.jpg
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
çok mantıklı bi fikir ama giyim kuşamı bu tarz sevmeyen arkadaşlar içinde bişeyler üretmek istiyorum belki çözümleri olan arkadaşlar vardır:)
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Farkedilmek için kaska fosforlu bir kılıf geçirmek olabilir lakin o yeleklere sinir olurum:),işi biraz abartıp kornaya basıldığında yanan motoru çevreleyen ince led şeritler bağlanabilir.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
sence racing bi motorda böle bi led sistemi olsa insanlar ne tarafıyla güler:mrgreen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
5,554
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
az önce yaşadığım olay
motor bozulduğu için en sağdan gidiyorum neredeyse çizginin üzerinde, farlar zaten yanıyor, dörtlüler yanıyor, üzerimdede reflektif yelek. ama arkadan gelen adam hayvanoğluhayvan olunca farketmez, istersen 42inch lcd tak arkaya. gene sana çarpmaya niyetlenir, son bir hamle ile kaldırımı teğet geçer kurtulursun.
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
803
trafikte fark edilmek için
bir adet bu tepe lambasından alınır sıkışık trafikte
veya ihtiyaç olduğu zaman kaskın tepesine konulur :p
otm591104.jpg
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sence racing bi motorda böle bi led sistemi olsa insanlar ne tarafıyla güler:mrgreen:

Yahu çeşit çeşit led şerit lamba var. Beğensinler de açmasınlar bir taraflarını.

Bu egsoz şeklinde çift egsoz çıkışı havası verir.:p

http://www.ledisgo.com/component/vi...gory_id=17&flypage=flypage.tpl&product_id=110

Bunu döndür dolaştır motosiklete,

http://urun.gittigidiyor.com/ModaCar-Motorsiklet-Led-Mavi-Neon-8-li-Lamba-751_W0QQidZZ30329035

Bunu da sibop kapağına taktı mı tamamdır.:wiinkk:

http://urun.gittigidiyor.com/ModaCar-Motorsiklet-Ledli-Neon-Mavi-Isikli-Sibop_W0QQidZZ30607445
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ARkadaşlar kısa ve net şekilde yazıcam. Bauhouse'da geçen hafta kornalar gördüm çokta fazla ses çıkaran küçük kornalar, onlardan 2 tane alıp motora bağlamayı planlıyorum ayrıca gece görünebilmek ve selektöryapan bir araba gibi görünmek için ise 2 tane alacağım sis farını (mercekli endurolarda kullanılan) ön çatala yerleştirip bunları uzun far devresine bağlıycam böylece deli bi ışık gücüm olmasına rağmen sadece uzunlara basınca işe yarıcağı için akümden boş boş sis farı için güç gitmesini engelleyecek. Sizde bu tarz çözümlerden aklınıza gelenleri paylaşırmısınız yada benimki hakkında yorumlarınız nelerdir?

senin bu yapmaya çalıştıkların önden fark edilmek açısından olabilir,ama yandan ve arkadan görünmek istiyorsan fosforlu bantlar,yelek,led aydınlatma ve ya ufak pilli çakar lamba gibi bunları denemelisin yoksa arkadan gelen araç seni fark etmeyip çarptıktan sonra korna ve sis lambası ne işe yarar.ben çamurluk içine harici led lamba döşedim arkadan gelen aracın gözünü alıyor ve kornaya basıyor denemekte fayda var.

kimin ne söylediği önemli değil bence önemli olan fark edilmek :cat:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
arjantinli ürünün fotoğrafını çekip buraya koaybilir misin? birde nereden aldığını yazarsan çok sevinirim :)

bende plakalıkta kedi gözü takılan yere kırmızı çakar lamba koymayı düşünüyorum ama kaliteli bi şey olmalı. daha önce cbr125'e takmıştım 20liralık bir şey bodrum seyahatinde sürekli açık kalmaktan bi süre sonra bozuldu alet.
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
senin bu yapmaya çalıştıkların önden fark edilmek açısından olabilir,ama yandan ve arkadan görünmek istiyorsan fosforlu bantlar,yelek,led aydınlatma ve ya ufak pilli çakar lamba gibi bunları denemelisin yoksa arkadan gelen araç seni fark etmeyip çarptıktan sonra korna ve sis lambası ne işe yarar.ben çamurluk içine harici led lamba döşedim arkadan gelen aracın gözünü alıyor ve kornaya basıyor denemekte fayda var.

kimin ne söylediği önemli değil bence önemli olan fark edilmek :cat:

Genelde arkamdaki araçtan hızlı gittiğim için sıkıntı olamaz :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkdaşlar.
fosforlu yelekler baya işe yarıyor.özellikle istanbul trafiğinde.
arkalarından gelirken.motorun önünü gördükleri için,selektör yapınca bir de üstünde bu yeleklerden olunca yol veriyorlar :)
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
arjantinli ürünün fotoğrafını çekip buraya koaybilir misin? birde nereden aldığını yazarsan çok sevinirim :)

bende plakalıkta kedi gözü takılan yere kırmızı çakar lamba koymayı düşünüyorum ama kaliteli bi şey olmalı. daha önce cbr125'e takmıştım 20liralık bir şey bodrum seyahatinde sürekli açık kalmaktan bi süre sonra bozuldu alet.

tabi ne demek akşamları fena bir ışık oluyor arkada görmelisiniz.
gündüz hali sönük halde


akşam yanık hali

park içinde de 18 tane fren için 6 tane park için adet kırmızı led döşeli ve plaka üzerinde 9 tane silikon kırmızı led var.
bu da akşam ışık altında görüntüsü


geçen hafta arka stop altındaki harici ledleri söküp yerine 3-3 6 tane grup mercekli led taktım daha güzel oldu,resmini çeker eklerim.

led olayı az amper çeker kablolara zarar vermez ve uzun ömürlü aynı zamanda çok ışık verir.ben genelde ledleri arkadaşım var karaköy'de ondan alırım.
adresi ve tel bilgi amaçlı: InterCom-Karaköy 0212 249 83 84
fiyatları şöyle
silikonlu ledlerin metresi kaliteli olanı 8.75 krş
silikonsuz gösterge için kullanılanların metresi 6.75 krş
dış kasalı su geçirmez 3'lü grup ledler tanesi 3 tl fiyattan'da anlaşıldığı üzere gayet ucuz ve görsellik ve görecelik açısından çok güzel
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst