- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar geçen sene keeway sl150 aldım ve ilk trafik sigortasına 115tl para ödemiştim ki ozamanlar bile motorların trafik sigortalarının bu kadar fazla olacağını sanmıyordum. Bu sene 198 liradan aşağı yapan firma bulamadım. yaşım 30 motor 34 plaka ankaradayım. Öyle saçma rakamlar çıkıyor ki mesela grupama da 568 lira çıkıyor. ben kurallara uyan birisiyim arabamın olsun motorumun olsun vergilerini bile ayın başındayken öderim. ama bu kadar vergi bu kadar paralar dökmek artık zor geliyor. vergiler sigortalar muayene bu ne ya resmen kaz olduk bekiyoruz. 150cc 2000liralık motora 200 lira trafik sigortası mı olur? eğer 100-120 liralara yaptıramazsam birdaha hiç yaptırmayacağım. zaten uzun yola gitmiyorum şehir içinde de montsuz kasksız eldivensiz gezmiyorum birde yazın muyanenesi var enaz 100-150 lirada o tutacak hani neyse ödeyimde başka bişey yok kurtulurum diyeceğimiz bir durum kalmıyor, sürekli bişeylere para akıtmaktan bıkıyor insan, zaten benzin fiyatları uçmuş duruma bunlarda cabası oluyor.