Trafik sigorta fiyatları (uçuk rakamlar 2014)

Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
124
Arkadaşlar geçen sene keeway sl150 aldım ve ilk trafik sigortasına 115tl para ödemiştim ki ozamanlar bile motorların trafik sigortalarının bu kadar fazla olacağını sanmıyordum. Bu sene 198 liradan aşağı yapan firma bulamadım. yaşım 30 motor 34 plaka ankaradayım. Öyle saçma rakamlar çıkıyor ki mesela grupama da 568 lira çıkıyor. ben kurallara uyan birisiyim arabamın olsun motorumun olsun vergilerini bile ayın başındayken öderim. ama bu kadar vergi bu kadar paralar dökmek artık zor geliyor. vergiler sigortalar muayene bu ne ya resmen kaz olduk bekiyoruz. 150cc 2000liralık motora 200 lira trafik sigortası mı olur? eğer 100-120 liralara yaptıramazsam birdaha hiç yaptırmayacağım. zaten uzun yola gitmiyorum şehir içinde de montsuz kasksız eldivensiz gezmiyorum birde yazın muyanenesi var enaz 100-150 lirada o tutacak hani neyse ödeyimde başka bişey yok kurtulurum diyeceğimiz bir durum kalmıyor, sürekli bişeylere para akıtmaktan bıkıyor insan, zaten benzin fiyatları uçmuş duruma bunlarda cabası oluyor.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Plaka kesin istanbul plakadır ondandır. Bende motoru alırken plakayı istanbul plaka yaptırmadım olacakları bildiğim için istanbul plakanın bir artısıda yok zaten. Benim motor gt250r ve sigortayı 84 tl mi neydi yaptırdım. İstanbulda paşalar gibi dolaşıyorum. Bu motoru satıp başka motorda alsam gene istanbul plaka yaptırmam. istanbul plaka olunca otomaik olarak 2-3 katına çıkıyor fiyatlar
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
39
Plaka kesin istanbul plakadır ondandır. Bende motoru alırken plakayı istanbul plaka yaptırmadım olacakları bildiğim için istanbul plakanın bir artısıda yok zaten. Benim motor gt250r ve sigortayı 84 tl mi neydi yaptırdım. İstanbulda paşalar gibi dolaşıyorum. Bu motoru satıp başka motorda alsam gene istanbul plaka yaptırmam. istanbul plaka olunca otomaik olarak 2-3 katına çıkıyor fiyatlar

Şaka mı fiyat yav benim ''16 plaka '' hyo gt 250 ye 6 firmadan sorgulattılar en düşük 236 tl çıktı delirmemek elde değil!!!
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
124
34 plaka ama aldığımda öyleydi değiştirmek ile uğraşmayım dedim kaldı öyle
 
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
515
Motosikleti
Aprilia Caponord 1200 add
risk analizi yapıyor sigorta firmaları ben daha önce (2012) gt250 comet motoruma 34 liraya sigorta yaptırmıştım Sivas'ta. 58 plaka idi o zamanlarda istanbulda yaşayanlar 110 lira gibi bir fiyattan bahsediyorlardı.
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
124
gerçekten artık bu vergilerden benzin fiyatlarından bıktık bu kadar insanlara yüklenilmez.
 
Katılım
11 Eyl 2013
Mesajlar
271
Arkadaşlar geçen sene keeway sl150 aldım ve ilk trafik sigortasına 115tl para ödemiştim ki ozamanlar bile motorların trafik sigortalarının bu kadar fazla olacağını sanmıyordum. Bu sene 198 liradan aşağı yapan firma bulamadım. yaşım 30 motor 34 plaka ankaradayım. Öyle saçma rakamlar çıkıyor ki mesela grupama da 568 lira çıkıyor. ben kurallara uyan birisiyim arabamın olsun motorumun olsun vergilerini bile ayın başındayken öderim. ama bu kadar vergi bu kadar paralar dökmek artık zor geliyor. vergiler sigortalar muayene bu ne ya resmen kaz olduk bekiyoruz. 150cc 2000liralık motora 200 lira trafik sigortası mı olur? eğer 100-120 liralara yaptıramazsam birdaha hiç yaptırmayacağım. zaten uzun yola gitmiyorum şehir içinde de montsuz kasksız eldivensiz gezmiyorum birde yazın muyanenesi var enaz 100-150 lirada o tutacak hani neyse ödeyimde başka bişey yok kurtulurum diyeceğimiz bir durum kalmıyor, sürekli bişeylere para akıtmaktan bıkıyor insan, zaten benzin fiyatları uçmuş duruma bunlarda cabası oluyor.

fiyatlar konusunda yerden göğe haklısınız ama sigortayı yaptırmamazlık etmeyin bence. aracı muayeneden geçirmek için ergeç yaptırmak zorunda kalacaksınız. yaptırdığınızda da ceza ödeyeceksiniz. ne kadar süre sigortasız gezdiğinize bağlı olarak, bu tutar poliçe tutarını geçebilir bile.

sizin korumalı gezmenizin de buna bir etkisi yok. poliçe zaten yalnızca karşı tarafa verdiğiniz zararları kapsıyor. allah göstermesin de diyelim düşük hızda kaydınız, motor sürüklenip bir aracın tamponuna çarptı. araç sahibinin sigortası masraf için size rücu eder. ya da sizin kusurunuz olmayan bir kazaya karıştınız, birisi size gelip arkadan çarptı. poliçeniz olmadığı için karşı taraf çamura yatabilir. polis çağırır, motor bağlanır, karşı taraftan hasarınız alsanız bile, yaptığınız masraflar poliçe tutarını geçebilir.

bence poliçe yaptırın. toplu teklif alabileceğiniz pek çok acente var. biri www.sigortam.net mesela. çok sayıda şirketten teklif alabilirsiniz. 9 taksit yaptırabilirsiniz. aylığı 20-25 liraya gelir. aldığınız riskle karşılaştırıldığında bu tutara değer bence.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Sigorta konusunda ,2014 Trafik Sigortası Kanunu Değişikliği ni okursanız fiyatların sebebini daha iyi anlıyabilirsiniz.

Artık sigorta şirketleri indirim ve artırım oranlarını kendisi belirleyecek.
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben 1 ay önce fiyat teklifi aldım alliance ve axa'dan 800-900 lira çıktı (!) Bir allahın kulu allahtan 257 lira dedi de yaptırdım hemen :)
 
Katılım
26 Mar 2013
Mesajlar
92
Ben yeni aldığım ikinci el Yamaha Wr125r motorun trafik sigortası için 276 lira odedim. Bana çok yüksek geldi. İstanbul trafiğini azalmatının motor kullanımını arttırmak olduğunu her alanda söylenmekte ama ne yazakki motor fiyatları, vergiler ve sigortalar yüzünden ilerleme kaydedilmiyor.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
484
benimde sigorta nisanda bitiyor ufak ufak araştırmalara başlayım.

İlk sigortayı aksigortadan yaptırmıştım 60 tl gibi bir rakamdı sonraki sene ben askerdeyken babam yaptırmış 160 tl :jocolor: bakalım bu sene ne çıkıcak.Motoru satsak 3 bin tl etmez ama sigortası 250 çıkar herhalde...
İnsanı zorla plakasız sigortasız muayenesiz gezdirecekler :pl:
 
Katılım
5 Kas 2012
Mesajlar
124
fiyatlar konusunda yerden göğe haklısınız ama sigortayı yaptırmamazlık etmeyin bence. aracı muayeneden geçirmek için ergeç yaptırmak zorunda kalacaksınız. yaptırdığınızda da ceza ödeyeceksiniz. ne kadar süre sigortasız gezdiğinize bağlı olarak, bu tutar poliçe tutarını geçebilir bile.

sizin korumalı gezmenizin de buna bir etkisi yok. poliçe zaten yalnızca karşı tarafa verdiğiniz zararları kapsıyor. allah göstermesin de diyelim düşük hızda kaydınız, motor sürüklenip bir aracın tamponuna çarptı. araç sahibinin sigortası masraf için size rücu eder. ya da sizin kusurunuz olmayan bir kazaya karıştınız, birisi size gelip arkadan çarptı. poliçeniz olmadığı için karşı taraf çamura yatabilir. polis çağırır, motor bağlanır, karşı taraftan hasarınız alsanız bile, yaptığınız masraflar poliçe tutarını geçebilir.

bence poliçe yaptırın. toplu teklif alabileceğiniz pek çok acente var. biri www.sigortam.net mesela. çok sayıda şirketten teklif alabilirsiniz. 9 taksit yaptırabilirsiniz. aylığı 20-25 liraya gelir. aldığınız riskle karşılaştırıldığında bu tutara değer bence.

hocam yaklaşık 12 yıldır aktif araç kullanıyorum tabiki trafik sigortasının öneminide çok iyi biliyorum ama bu devlete ödenen paralar yüzünden bu hale geldim. son 1 senede Allah kısmet etti ev aldık ama 7 bin lira tapu vs vergi ödedik önceden 700-800 liraya hallediyorduk. arabanın vergisi 480 lira trafiği 300 lira muayenesi 200 e yakın motorun vergisi 100 lira civarıydı. muayenesi geliyor bilmiyorum ne kadar... trafiği 200 lira... yani sorun trafik sigortasını yaptırmak değil sorun artık enayi gibi kazandığım parayı ben yiyemiyorum alın siz yiyin'e gelmesi. bizler vergilerini ödeyen kurallara uyan milliyetçi olarak tabir edilen insanlarız ( parti bazında söylemiyorum )
ülkemizi seviyoruz ve tabiki vergimizi verelim tabiki üzerimize düşeni yapalım ama anadolu ve batıda durum böyleyken doğuda ne vergi var ne elektrik parası ne su... bana üst üste bu kadar yüklenene kadar doğudaki problemleri çözsünler. Uzun lafın kısası milliyetçi olmak artık enayi olmaktan farksız olmaya başladı. ben kaçak benzin kullanmıyorum kaçak elektrik su kullanmıyorum hırsızlık yapmıyorum anlımın teri ile çalışıp nöbetlere mesailere kalarak hayatımı sürdürmeye çalışıyorum ama buna izin vermiyorlar artık...diyeceksinizki hem araba hem motor var paran var demekki ama durum öyle değil işim ile evim arası 20km ve motoru işime gidip gelmek için kullanıyorum otobüsten bile daha ucuza geliyor yoksa 2 vesait gitmem gerekli oda günlük git gel 3,5 liradan 7 lira yapıyor araba ile gitsem oda 10 lira civarı yakıt yakıyor birde 6 lira otopark parası vermek durumunda kalıyorum. Bende motor alayım tek başıma gideceğim heryere motorla giderim hesabı aldım motoru. markete ıvıra zıvıra işe yani ailemle gideceğim yer haricinde heryere motorla gidiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ocak 2014
Mesajlar
501
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben cub'a 3 senedir Sigorta yaptirmadim, kim bilir kac para cekicekler. ? sigorta ne kadar tutar 3 yillik?
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
Sigorta konusunda ,2014 Trafik Sigortası Kanunu Değişikliği ni okursanız fiyatların sebebini daha iyi anlıyabilirsiniz.

Artık sigorta şirketleri indirim ve artırım oranlarını kendisi belirleyecek.

uyanamayanları uyandırayım. ödeme yapmak istemeyenler için kontrolü ve yaptırım yetkisi ise devletin. özel şirketler böylelikle gelirlerini devlet güvencesine alıyorlar negzel hayat :)
 
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
97
Arkadaşlar sigortam.net ten Cb125e için (2012 model plaka İstanbul) fiyat aldım. 15 mart'ta 183 tl'ye telefonda hallettiler. Poliçeyi mail atıyorlar. Çıkış alıp kullanabiliyorsunuz.
Bir kaç yerden daha fiyat almıştım. 230 ile 390 tl arası fiyatlar verilmişti. Fiyatlar gerçekten uçuk. Sonuçta trafik sigortası karşının hasarı için değil mi? Allah korusunda, ben bu motorla karşımdaki arabaya nasıl 390 tl zarar verebilirim ki. Hiç aklım almıyor.
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
bende bugün 2014 sıfır salcano 125cc wolf için bi fiyat istedim..

şasi nosu olmadığı için net söyleyemiyoruz ama ortala 320-350 arası dedi.. ::eek:hmy::::eek:hmy::::eek:hmy::::eek:hmy::::eek:hmy::::eek:hmy::::eek:hmy::

6 ay önce 195 TL demişlerdi... Şasi nosunu öğreneyimde bi araştırayım bakalım en düşük kaç liraya yaptırabileceğim..
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Arkadaşlar sigortam.net ten Cb125e için (2012 model plaka İstanbul) fiyat aldım. 15 mart'ta 183 tl'ye telefonda hallettiler. Poliçeyi mail atıyorlar. Çıkış alıp kullanabiliyorsunuz.
Bir kaç yerden daha fiyat almıştım. 230 ile 390 tl arası fiyatlar verilmişti. Fiyatlar gerçekten uçuk. Sonuçta trafik sigortası karşının hasarı için değil mi? Allah korusunda, ben bu motorla karşımdaki arabaya nasıl 390 tl zarar verebilirim ki. Hiç aklım almıyor.

390TL dediğin nedir ki? Bir Range Rover aynası... ki İstanbul sokaklarında bolca var :pr:
 

OFG

Katılım
20 Ara 2013
Mesajlar
237
sigortacılara gitmeyin , sitelere kendiniz üye olun ben öyle yaptım. 3-4 tane sigorta sitesine üye oldum yaklaşık en az 20 firmadan fiyat aldım . 180tl den 800tl ye kadar :D 180 e kapattım ^^
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst