trafik polisi diye bu abime derler heyt beee

Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
atilla onu bunu boşver de avatar ne ööle almışsın bıldırcınları bıldır bıldır takılıosun :queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
yok abi bizim memleket bunu kaldırmaz:mrgreen:

ahada abi video yu sabote etmişler oda ne :queen::queen::queen:

atilla onu bunu boşver de avatar ne ööle almışsın bıldırcınları bıldır bıldır takılıosun :queen::queen::queen:

canlarım benım onlar ya fuar boyunca yanlız bırakmadılar benı daha ne resımler varda millet salya sümük olmasın diye koymuyorum :queen::queen::queen::queen:

Evet hata veriyor. Youtube'da varmış aynısı. Ahanda izleyin. Bence bu adam kulaklıkla müzik dinleyerek trafiği yönetiyo, süpermiş bayıl oldum:mrgreen:

[YT]lpdqdOY-WLk[/YT]

hay saol dostum ya vıdeo ya ne oldu anlamadım valla elıne sağlık:cat::cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst