trafik polisi diye bu abime derler heyt beee

Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
işte size örnek bir trafik polisi abim helal valla:queen::queen::queen::queen:


[flash]http://vid.adbrite.com/video/abplayer.swf?&vid=1668191&og=1[/flash]
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
anammmmmmm ne oynak poliss o valla burda olsa uzaylı zanneder millet yada kamera şakası:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çakma maykılll:)
türkiyede olsa bende kamyoncu olsam bunu ön cama yapıştırır suya basmadan silecekleri çalıştırırdım, kıl oldumm :mrgreen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Süper bişiy, ben bayıldım :queen:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
ulen bana böylesi denk gelicek gülmekten arabayı kaldıramam yerinden koptum adama yav :queen: helal olsun işini severek yapıyor
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Adamın içinde saklı bir oynak karakter varmış onu çıkartmış ortaya , vidaları gevşemiş bu adamın , amirine bildirmek lazım :)
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çakma maykılll:)
türkiyede olsa bende kamyoncu olsam bunu ön cama yapıştırır suya basmadan silecekleri çalıştırırdım, kıl oldumm :mrgreen:

kesinlikle bende kıl oldum o ne yaw polis dediğinin bi ağırlığı bişeysi olur


tanrinin_kirbaci57 alınma ama hiç hoşuma gitmeid hiç gülmedim
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bu zaten gerçek olamaz kamera şakası olmalı dünyanın hiç bir yerinde polis bu tür şeyler yapmaz ama sopalıkmış(söylemeden geçemedim):)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
vallahi böyle adam denk gelse.. arabayı yada motorumu kenara çeker izlerim bu adamı.. hareketler süper...:queen:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
kesinlikle bende kıl oldum o ne yaw polis dediğinin bi ağırlığı bişeysi olur


tanrinin_kirbaci57 alınma ama hiç hoşuma gitmeid hiç gülmedim

tabi anlıyorum sizi trafikte hep höyt diyen polislerle karşılaştığınız için size garip geldi anlıyorum arkadaşım üzülme sorun değil:p:queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla helal olsun manyakk yaaa=))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst