- Katılım
- 20 Nis 2010
- Mesajlar
- 1,212
polis teşkilatının saygın imajı mı var ki lekelensin siz polis görünce esas duruşa mı geçiyorsunuz?Harika, bravo, ayakta alkışladım...
Verin şu işi bir besteciye, bir sanatçı da seslendirsin. Güzel ciddi bir klip çekilsin (reklam klibi de olabilir ), ciddi bir iş yapıldı ki dötümüzle gülmeyelim. Bence polis teşkilatının saygın imajını lekeleycek bir klip. büyük bir gaf.
düzgün konuş başlatma dumanına sabah sabah sokaktaki herkese saygından bahsetmedik yukarda polislere özel konuştun şimdi bana ne diyorsunSokaktaki her vatandaşa saygımız var. Ne esas duruşu kafan dumanlı mı sabah sabah
abi ben senle dalga geçmiyorum ki benimde senle bi alıp veremediğim yok sadece polislerinde gayet sıradan görevliler olduunu söylüyorum yani onlara karşı özel bir saygımız olmadığından bahsediyorum benim bir polise duyduğum saygının size duyduğum saygıdan hiçbir farkı yok ona neyse sizede oDüzgün konuşulmasını istiyorsan dalga geçme benimle, sen benimle dalga geçtin diye öyle cevap verdim. Adamlar zaten kaybetmiş kendilerine olan saygıyı. Benim söylediğim şey saygı vardı yoktu değil. Bir iş yapacaklarsa bunun amacı saygınlıgını korumalı diyorum. Devletin ciddi kurumudur. Adamlar çıkıp Ajdar gibi iş yapıyolar diye tepki gösteriyoruz. Seninle alıp veremedigim yok kardeş.
haklısın aslında daha profesyonel bi klip hazırlayabilirdi emniyet teşkilatı adamın biri kafasına göre klip çekmiş yayınlamışEyvallah abicim. Karşılıklı yanlış anlama olmuş. Bence de öyle de, benim derdim yapılan işin ciddiyetsizliği ile ilgili. Videonun altındaki yorumları okuyunca herkes ya dalga geçmiş ya küfür etmiş. Emniyet teşkilatının böyle şeylere mahal vermemesi için bu klibin çıkmasını bence yasaklaması gerekiyordu.