Trafik Polisi Ahmet abimizin şarkısı :)

Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Harika, bravo, ayakta alkışladım...
Verin şu işi bir besteciye, bir sanatçı da seslendirsin. Güzel ciddi bir klip çekilsin (reklam klibi de olabilir ), ciddi bir iş yapıldı ki dötümüzle gülmeyelim. Bence polis teşkilatının saygın imajını lekeleycek bir klip. büyük bir gaf.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Harika, bravo, ayakta alkışladım...
Verin şu işi bir besteciye, bir sanatçı da seslendirsin. Güzel ciddi bir klip çekilsin (reklam klibi de olabilir ), ciddi bir iş yapıldı ki dötümüzle gülmeyelim. Bence polis teşkilatının saygın imajını lekeleycek bir klip. büyük bir gaf.
polis teşkilatının saygın imajı mı var ki lekelensin siz polis görünce esas duruşa mı geçiyorsunuz?
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Sokaktaki her vatandaşa saygımız var. Ne esas duruşu kafan dumanlı mı sabah sabah
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Düzgün konuşulmasını istiyorsan dalga geçme benimle, sen benimle dalga geçtin diye öyle cevap verdim. Adamlar zaten kaybetmiş kendilerine olan saygıyı. Benim söylediğim şey saygı vardı yoktu değil. Bir iş yapacaklarsa bunun amacı saygınlıgını korumalı diyorum. Devletin ciddi kurumudur. Adamlar çıkıp Ajdar gibi iş yapıyolar diye tepki gösteriyoruz. Seninle alıp veremedigim yok kardeş.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Düzgün konuşulmasını istiyorsan dalga geçme benimle, sen benimle dalga geçtin diye öyle cevap verdim. Adamlar zaten kaybetmiş kendilerine olan saygıyı. Benim söylediğim şey saygı vardı yoktu değil. Bir iş yapacaklarsa bunun amacı saygınlıgını korumalı diyorum. Devletin ciddi kurumudur. Adamlar çıkıp Ajdar gibi iş yapıyolar diye tepki gösteriyoruz. Seninle alıp veremedigim yok kardeş.
abi ben senle dalga geçmiyorum ki benimde senle bi alıp veremediğim yok sadece polislerinde gayet sıradan görevliler olduunu söylüyorum yani onlara karşı özel bir saygımız olmadığından bahsediyorum benim bir polise duyduğum saygının size duyduğum saygıdan hiçbir farkı yok ona neyse sizede o
 
Katılım
18 Tem 2011
Mesajlar
337
Eyvallah abicim. Karşılıklı yanlış anlama olmuş. Bence de öyle de, benim derdim yapılan işin ciddiyetsizliği ile ilgili. Videonun altındaki yorumları okuyunca herkes ya dalga geçmiş ya küfür etmiş. Emniyet teşkilatının böyle şeylere mahal vermemesi için bu klibin çıkmasını bence yasaklaması gerekiyordu.
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Eyvallah abicim. Karşılıklı yanlış anlama olmuş. Bence de öyle de, benim derdim yapılan işin ciddiyetsizliği ile ilgili. Videonun altındaki yorumları okuyunca herkes ya dalga geçmiş ya küfür etmiş. Emniyet teşkilatının böyle şeylere mahal vermemesi için bu klibin çıkmasını bence yasaklaması gerekiyordu.
haklısın aslında daha profesyonel bi klip hazırlayabilirdi emniyet teşkilatı adamın biri kafasına göre klip çekmiş yayınlamış
 
Katılım
21 Eyl 2008
Mesajlar
302
bu teskilatin degil, klipteki polis memurunun bir girisimidir, eski de bir kliptir. ne guzel ki izin vermisler adama. bir suru dizide, hatta polisiye dizilerde, polis memurlarini kucuk dusurucu bir cok senaryo yaziliyor. bu klibin ise sayginligin azalmasi yerine, yakinligin artmasina sebep olacagini dusunuyorum. onca stres, tehlike, bilincsiz suruculer arasinda adam oturmus, dusunmus, sarki yazmis, duygulandim kendimi yerine koyunca, hergun nelerle karsilasiyorlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst