Trafik magandaları böyle görüntülen-miş

Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
tam da dayak yiyen yine yediğiyle ortada kalmıştır diyordum yine öyle olmuş ...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Kasksiz cikmayin lafini yanlis anlamis elemanlar... Yazik insanlarimizin haline.. :(
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
haberlerde görmüştüm bunu. yol verme kavgası diyordu ama arabanın duruşu garip, motosiklet yerde. heralde adam motosiklete çarptı, elemanlarda çıldırdı adama daldı.
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
arkadaşında dediği gibi araba o yola nası paralel duruyo ? motor neden yerde ?
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
334
viewpointmanipulation.jpg
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,130
Biraz adam olsalar 5 kişi birde kaskla adama saldırmazlar..
Suçlu olabilirde kaskla kafaya vurmak nedir ya...
Sağlam birine denk gelseler kaskı sokardı bi yerine ..
Şanslılarmış
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
Olayın aslını astarını hiçbirimiz net olarak bilmiyoruz, sadece varsayım üzerine yorum yapıyoruz. Hepimiz biliyoruz ki trafikte motosikletlileri diğer araç sürücüleri pek dikkate almıyorlar (istisnalar kaideyi bozmaz...) Şimdi bu dayak yiyen vatandaş kasti bir şekilde motorluyu sıkıştırdıysa dayağın alasını hak etmiştir bana göre. 1'e 5 değil yeri gelir 15 de dalınır, böyle bir durumda delikanlılık aramak bana göre ters, çünkü karşıdaki delikanlı davranmamış; dinsizin hakkından imansız gelir. Diğer varsayımda ise motorlular eşeklik edip adamın sağından solundan dengesizce geçip, apaçilik yapıp (ki plakaları da yokmuş) sürücüyü çileden çıkarmışlarsa o zaman sürücüye yazık olmuş, çevredekilere de yazıklar olsun bu durumda, kimse ayırmıyor vs..

nedenamaya'nın dikkat çektiği nokta da önemli, medya "trafik magandaları böyle görüntülendi" diye haber yaparsa suçlu otomatik olarak motosikletli elemanlar olacak ve yorumlar ona göre şekillenecek genel olarak.
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
22
Araç sürücüsünde levye kültürü yokmuş olaydı 1-2 sini yada ,elinden kaptırıp dayak yeme olasılıgını arttırıdı ama en azından küçük bi sopa olaydı iyiydi...kaskı vurdukça ses nasıl geliyodu öyle kafadan.Merakla bakan milletimiz yine her zaman ki gibi engellemek yerine izlemeyi seçmiş kimsede demiyo onlarda kask var al sende bununla vur diye bi sopa vermediler : =) en azından izlerken daha zevkli izlerdiler...eğitim şart : )
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
ticari araçla motosikletin üzerine sürmek delikanlılık? adamı düşürüp yaralamak delikanlılık? ama o kişiye 5 kişi dalmak delikanlılık değil? olayın aslını bilmeden yorum yapmak saçma. araç sahibi gider 50 liraya çamurluğunu boyatır ama ölen motosikletli vatandaşı geri getirmenin bir yolu var? delikanlıca bir yolu?

Benim başıma bir olay geldi,soldan sağa üzerine sinyalsiz bir fiorino kırdı ve beni düşürdü. sadece dizliğim yoktu ve sadece bacağımdan yaralandım.acile gittim temizleyip sardılar. ben 3 kişiye dalamadım çünkü hem bacağım yaralıydı hem 3 kişilerdi hemde belkide arabada sopa vs vardı?

Belkide motorcularda var bi denyoluk? adam kendi yolunda gidiyordu? o da olabilir fakat yıllardır yaşadığım tecrübeler bu adamın yediği dayağı reva görüyor.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
istanbula lazım böyle motorcu ki kafa kırsın dağıtsın motora saygı neymiş anlasınlar.

adamlara araçlarının içinde rahat batıyor arkadaş

benim gibi dikkatli ve kurallara uyan bir adamı bile canından bezdiriyorlar ensemizde sürmeye gereksiz sağlamaya sollamaya yarışmaya ne meraklılar var yaa
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
aççık seççik belliki elemanları sıkıştırıp düşürmüş ve neticesinde hak ettiği dayağı yiyip olay yerinden ayrılmış,camiamıza hayırlı olsun :cherry:
 
Katılım
2 Kas 2009
Mesajlar
491
bizde kask kafadan çıkmaz çelik kilit konuşur yeri geldiğinde :p özellikle söylüyorum her zaman değil canıma kasteden bir araç olduğunda benim anlatamadıklarımı kilit anlatır :bounce:
 
Katılım
1 May 2013
Mesajlar
36
yaşım 31 şu an melissa tuna isimli bir türk kızıyla sevgiliyim ve melissa tuna şu an 18 yaşında bir genç kız ve melissa tuna ile yusuke santamaria adlı japon aktör tanıştırdı beni ve melissa tuna japonyaya gelmişti ailesi japonca biliyor ve japonca konuşuyor ailesi ve melissa tuna ilişkim var şu anda melissa tunanın yukiya kitamura adlı sevgilisi vardı yukiya kitamura melissa tunayı aldattı ve melissa tunanın ailesinin şirketleri japonyaya gönderdi ve melissa tuna japonca biliyor ve japonca konuşmasını da biliyor yazmasınıda biliyor ve melissa tuna ile 1 sene sonra evlencem ve birbirimizi çok seviyoruz ve birbirimizden çok hoşlanıyoruz birbirimize aşığız ve ikimiz birbirimize bir anda tutulduk ve bir anda hoşlandık ve elektirik aldık birbirimizden ve aramızda yaş farkı biraz fazla ama sorun etmedik biz etmiyoruz evlendiğimizde japonyada türkiyede de yaşıyacaz melissa tuna yay burcu ben balık burcuyum ve melissa tunayı yöneten gezegen jupiter adlı gezegen benim burcumu yöneten gezegen ise neptün ve balık ve yayın ve balığın uyumu genelde çok uyumsuz ve çok uyumsuz melissa tuna ve ben bu uyuma rağmen ve burçlarımıza rağmen ve burçlarımızın yönetici gezegenlerine rağmen birbirimizdle anlaşıyoruz ve jupiter ve neptun uyumu çok kötü ve jupiter ve neptun yay ve balık uyumunu negatif etkiliyor ve uygunsuz yapıyor
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
kaskın bu işlerde kullanıldığını 1 celal ile cerende birde burada gördüm

ne olursa olsun bir adama 5 kişi birde dalınmaz tamam adam düşürmüş olabilir ama bari biri girişip diğerleride ayırmaya çalışanları engelleseler halıyken haksız duruma düşerler yakalanırlarsa
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
282
bravo demek isterdimde teke tek olsaydı evet ama hurra adamın üstüne çökmüşler.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
yaşım 31 şu an melissa tuna isimli bir türk kızıyla sevgiliyim ve melissa tuna şu an 18 yaşında bir genç kız ve melissa tuna ile yusuke santamaria adlı japon aktör tanıştırdı beni ve melissa tuna japonyaya gelmişti ailesi japonca biliyor ve japonca konuşuyor ailesi ve melissa tuna ilişkim var şu anda melissa tunanın yukiya kitamura adlı sevgilisi vardı yukiya kitamura melissa tunayı aldattı ve melissa tunanın ailesinin şirketleri japonyaya gönderdi ve melissa tuna japonca biliyor ve japonca konuşmasını da biliyor yazmasınıda biliyor ve melissa tuna ile 1 sene sonra evlencem ve birbirimizi çok seviyoruz ve birbirimizden çok hoşlanıyoruz birbirimize aşığız ve ikimiz birbirimize bir anda tutulduk ve bir anda hoşlandık ve elektirik aldık birbirimizden ve aramızda yaş farkı biraz fazla ama sorun etmedik biz etmiyoruz evlendiğimizde japonyada türkiyede de yaşıyacaz melissa tuna yay burcu ben balık burcuyum ve melissa tunayı yöneten gezegen jupiter adlı gezegen benim burcumu yöneten gezegen ise neptün ve balık ve yayın ve balığın uyumu genelde çok uyumsuz ve çok uyumsuz melissa tuna ve ben bu uyuma rağmen ve burçlarımıza rağmen ve burçlarımızın yönetici gezegenlerine rağmen birbirimizdle anlaşıyoruz ve jupiter ve neptun uyumu çok kötü ve jupiter ve neptun yay ve balık uyumunu negatif etkiliyor ve uygunsuz yapıyor

Su kaski verin bana..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst