- Katılım
- 6 Kas 2009
- Mesajlar
- 658
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Arkadaşlar, Bugun Motorumun Vergisini Ödemek İçin Gib.Gov.tr ye Girdim Ruhsat Bilgılerımı Gırdıkten Sonra Öylesine Ceza Bilgileri Kısmına Bastım Birde Ne Göreyim 140Tl Ceza Birde Gecikme Faizi 30 Tl :queen: Motoru Aldıktan 12 Gün Sonra Kesilmiş Bir Ceza Benım Ne Haberim Var Nede Yaptıgım Bir İhlal Işıklara Çok Dikkat Ederim Kaldırıma Çıkmam V.b. Bana Bununla İlgili Hiç Bir Makbuz Gelmedi Ve Ceza 01/09/11 Tarıhınde Kesilmiş Ne Cezası Olduğuda Belli Değil. Ne Yapmalıyım Arkadaşlar Yardımcı Olursanız Sevinirim Eğer Varsada Böyle Bir Cezam Faizsiz Ödemek İsterim Çünki Hiç Bir Bildirim Gelmedi.