Trafik Cezası

Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Merhaba Arkadaşlar, Bugun Motorumun Vergisini Ödemek İçin Gib.Gov.tr ye Girdim Ruhsat Bilgılerımı Gırdıkten Sonra Öylesine Ceza Bilgileri Kısmına Bastım Birde Ne Göreyim 140Tl Ceza Birde Gecikme Faizi 30 Tl :queen: Motoru Aldıktan 12 Gün Sonra Kesilmiş Bir Ceza Benım Ne Haberim Var Nede Yaptıgım Bir İhlal Işıklara Çok Dikkat Ederim Kaldırıma Çıkmam V.b. Bana Bununla İlgili Hiç Bir Makbuz Gelmedi Ve Ceza 01/09/11 Tarıhınde Kesilmiş Ne Cezası Olduğuda Belli Değil. Ne Yapmalıyım Arkadaşlar Yardımcı Olursanız Sevinirim Eğer Varsada Böyle Bir Cezam Faizsiz Ödemek İsterim Çünki Hiç Bir Bildirim Gelmedi.
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Hocam Sana neden ceza kestiklerini ben biliyom
Neden trafik kurallarına uyuyorsunda diyer sürücülere iyi örnek oluyrsun diye kesilmiştir sanada haber vermemişlerdir iyi örnek oldun diye faiz biner
EEE sen iyi örnek olursan herkez iyi olursa yurdum polisi kimlere ceza kesecek boş yere dimi ___?
Şaka bir yana Abi çok ciddiyim çünkü polis tanıdıklarım çok var diyorlarki onlara belli bir makbuz veriyorlarmışş onu doldurmak zorundalarmışş durduk yere bile sana ceza kesebilirlermişşş misal ilerden dönerken sinyal vermedin yok öyle bir şey ki kuzen yazıyor bizzat
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst