- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar geçen hafta iğneadadan dönüşte muayene tarihinin geçmesinden dolayı ceza yedim.Cezayı bugün ödedim ancak memur yazarken cezayı ödedikten sonra biyere gidip bişey yaptır demişti ama şu an hatırlamıyorum
r: İlk defa ceza işleriyle uğraşıyorum.Elimde iki adet kağıt var biri geçici olarak trafiğe çıkış belgesi diğeride para cezası tutanağı.Konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.Teşekkürler saygılar.