Trafik cezası ve sonrası.

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Selam arkadaşlar geçen hafta iğneadadan dönüşte muayene tarihinin geçmesinden dolayı ceza yedim.Cezayı bugün ödedim ancak memur yazarken cezayı ödedikten sonra biyere gidip bişey yaptır demişti ama şu an hatırlamıyorum:pr: İlk defa ceza işleriyle uğraşıyorum.Elimde iki adet kağıt var biri geçici olarak trafiğe çıkış belgesi diğeride para cezası tutanağı.Konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.Teşekkürler saygılar.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Evet 7 gün süreyle geçici olarak trafiğe çıkarılmasına izin verilmiştir diyor.Muayene yaptıktan sonra bunu düzelttiricem sanırım ?
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
muayene geçtiği için uyarı almışsın. 7 gün içinde muayene yaptirman lazım.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Muayene yaptırdıktan sonra men edilme durumu nasıl düzeltiliyor pek ?
bide 7 gün geçti ve muayene yaptırmadım malesef.Sanırım çevirmede yine ceza yiyebilirim bu durumda değilmi ?
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Geçici trafiğe çıkış belgesi 1 hafta içinde yaptır diyor ben 1 hafta içinde hemen muayeniyi yaptırdım extra bir şey yapmadım borcuda hemen ödedim indirimli oluyor extra birşeyde yapılacaksa lütfen bilen birisi yazsın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------

Muayene yaptırdıktan sonra men edilme durumu nasıl düzeltiliyor pek ?
bide 7 gün geçti ve muayene yaptırmadım malesef.Sanırım çevirmede yine ceza yiyebilirim bu durumda değilmi ?

Daha önceden muayeneden ceza yedinmi diye sormuştu Çevirmede ceza yazabilir aracınıda bağlayabilir keleye gelmeden hemen yaptır :)
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Vakit bulsam yaptıracamda bi nefes aldırmıyorki işyeri =) Benim çekindiğim cezayı ödeyip muayeneyi yaptıktan sonra çevirmede sen şunu şunu yapmamışsın denilipte motorun altımdan alınması :) Güzide ülkemde böyle şeyler çok olduğu için sonrasında gol yememek için sorayım istedim.
 
Katılım
20 Tem 2017
Mesajlar
51
Vakit bulsam yaptıracamda bi nefes aldırmıyorki işyeri =) Benim çekindiğim cezayı ödeyip muayeneyi yaptıktan sonra çevirmede sen şunu şunu yapmamışsın denilipte motorun altımdan alınması :) Güzide ülkemde böyle şeyler çok olduğu için sonrasında gol yememek için sorayım istedim.

7 günlük süreyi aştıktan sonra ikinci çevirmede bağlanır kardeşim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst