Trafik Cezalari!!!!!!!!!

Katılım
15 Nis 2004
Mesajlar
41
merabalar hepinize iyigünler dilerim.. Benim sorunum 5. kez gelen trafik cezası. Hiç bir çevirme olmadan arkamdan 5 kere trafik cezası yazılmış. Bugünde bir trafik cezasıyla günüm berbat oldu. 20 yaşındayım ve üniversite öğrencisiyim. Yarın 14 şubat sevgilime hediye almak için ayırdığım parayı 4 nisan 2005 (!) te yazılmış trafik cezasına vermek zorunda kalıcam. Ben bu trafik sistemini anlamış değilim nasıl işliyor ve niye suçu olmayanlara sürekli ceza geliyor? Sanırım sitede trafik polisleride mevcut ! Bana birisi açıklamada bulunursa sevineceğim. Yani sattığım motorda ceza çıkmıyo ama sonra nasıl ceza geliyor ve benim bilmediğim ?? buna itiraz edebiliyomuyum yoksa yine her zamanki gibi kuzu gibi ödemek zorundamıyım ?? teşekkür ederim...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
13 Şubat 2006
1 milyon trafik cezası tutanağı postaya verildi

Ali AKSOYER/İSTANBUL

İstanbul’da fahri trafik müfettişleri ve trafik ekipleri tarafından 2004 ve 2005 yılları içinde plakalara kesilen yaklaşık 1 milyon ceza tutanağı adreslere gönderilmeye başlandı. Ödenek yokluğundan bugüne kadar gönderilemeyen cezaların toplam değeri 50 milyon YTL'yi buldu.

İSTANBUL Trafik Şube Müdürlüğü'ne bağlı trafik ekipleri ile 1600 fahri trafik müfettişi tarafından 2004 ve 2005 yılları arasında kesilen cezalar, posta pulu ödeneğinin çıkması için bekletildi. Cezalar, 3,5 milyon YTL ödeneğin çıkmasının ardından Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü tarafından ocak ayından itibaren postalanmaya başlandı. Trafik ceza tutanaklarından bugüne kadar 650 bini adreslere ulaştı, diğerlerinin postalama işlemleri sürüyor. Adreslere tebliği edilen trafik cezalarının 15 gün içinde vergi daireleri veya Ziraat Bankası şubelerine yatırılmaları gerekiyor.

Yaklaşık 1 milyon ceza tutanağının büyük bölümünün kırmızı ışık ihlali, hatalı sollama ve emniyet şeridi ihlali ile hatalı park suçlarına kesildiği belirtildi. Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü yetkilileri vatandaşları kurallara uygun otomobil konusunda uymalarının trafik cezalarıyla karşılaşmalarını önleyeceğini belirterek "Bir yere park ederken ya da kırmızı ışık ihlali yaparken etrafta polis yoksa bile bir fahri trafik müfettişi sizi izliyor olabilir. Bu nedenle mutlaka trafik kurallarına uymak gerekiyor" dedi.

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/3925730.asp?m=1&gid=69
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst