Zorunlu trafik sigortası gibi olacak sonu. Demedi demeyin. Devlet trafik sigortasını zorunlu tutup, doğru dürüst taban ve tavan fiyat çalışması bile yapmadan topu özel firmalara attı.
Sigorta firmaları vallahi billahi yine insaflıymış. Düşünsene, yapılması zorunlu değil mi bu meretin? Devlet kanunla polisiyle bu işi sana dikte ediyor mu? ediyor...
O zaman 5 bin tlden başlat fiyatları, vatandaş da seve seve yaptırmak zorunda. Vatandaş ağlasa sızlasa ne olacak, sigorta fiyatlarını denetleyen mi var sanki?
Bu işi de özel devralırsa denetlemesi olmayacak ve hukukun bu kadar yavaş işlediği bir ülkede suistimaller kaçınılmaz olacak. Ceza kesen firmaya ek para mı lazım? yaz kafana göre cezaları, pusu at olur olmaz yerlere, muştaki arabaya osmangazi köprüsünden kaçak geçiş cezası yolla vs vs... gelsin paracıklar.
Memnun olmayanlar da aha mahkeme orada, git uğraş avukatla mahkemeyle.
Devlet bu işin neresinde mi olacak? Tabii ki hiçbir yerinde. Hele ki bu ceza kesme yetkisini birkaç "yandaş" firma alırsa tadından yenmez. Hadi hayırlı olsun :farao: