Trafik Canavari'nin Kaşari

Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
paylasımın ıcın tskrler bılıyorum bu vıdeoyu baya bı once ızlemıstım adam sıyırmıs..
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Yuuuh birde şehir içinde. Altındaki motor ne ? Adam tam piskopat gibi gidiyor yanlız. Fazla yaşamaz bu.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Daha önce verilmişti:)
Adamın kafasından 2-3 tahtanın eksik olduğunu anlamak hiç zor degil:mrgreen:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Ayrıca renk körü herhalde kırmızı ışıkta falanda durmuyor.:cherry: Bence yediği cezalardan dolayı motoru elinden gitmiştir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
156
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne varkı bunda sen bıde benı gör yolda puhaha
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
110
polisleri görünce nasıl da yavaşlıyor ama..çok yaşamaz sanırım bu adam..bir sürücü arkasına bakmadan şerit değiştirse gazetede görürürz artık..:farao:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
trafik canavarının çift kaşarlısı...belki ben bunları yazarken belki bir ağaca yada kamyonun arkasına yapışmıştır...hiç s. akıl yokmuş.. (aslında başka bir şey yazacaktım ama terbiyem müsade etmedi..)
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
90
böyle kullanan birini tanıyorum kendini tutamıyo çocuk
üç kazası var üçüde makina pert
makinaya her binişinde arkasından dua ediyorum
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Hiç çekinmeden söylüyorum, umarım kendi kendine bi yerlerde kaza yapıp ölmüştür. Yoksa masum insanların canını yakacak bu gidişle
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
965
aman ne marifet ii b.....k yiyor ,güzel örnek
ondan sonra bütün motorcular aynı kefeye..:(
yazık yazık
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Dünyadaki aptalların sayısı, akıllılardan fazladır. Geoffrey Chaucer
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
bu durumu değişik acılardan ıncelersek

bu arkadas bızım burdakı kuryelerden farkıl birşey yapmıyor memleketimizde bu şekilde ılerleyen motorları gormek normal kaldıkı mz lerle on kalıdırp trafıkda daha tehlıkelı ılerleyen kuryelerı defalarca gordum demkki bu adam bizim melmekette normal olanı yapıyor

kanunlar ve trafik kuralları acısından bakarsan bu adamın 1 saatlik şehir içi seyahatı neticesinde bizim paramızla kesılen cezaların toplamında hatırı sayılır bir servet odemesi gerekir ki bunu birkaç defa yaparsa totalde cıkan ceza sanırım ıdam olur

sportmen ruhumla bakarsam ortada spor göremedim adam hafiften sıyırmış derim

olaya turk gözumle bakarsam benımde olsa bende yapsam derim

ama gerçekte bu adamın yaptıkları kısmen yanlış yani kırmızılarda geçmeler onkalıdırp aşırı surat yapmalar çok çok yanlış

tarafıkte ılerlemek için elbette bır miktar aralara girip cıkmak motosikletin vazgecilmezlerinden

netice itibarı ıle çıkan sonuç bu adam trafik canavarı ( umarım arkasında sevgılısı falan varken bunu yapmıyordur )
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
bunun CDsi var bende bu görüntüler yunanistanda çekilmiş ve diyecem buki onlar bizlerden çok çok daha tehlikeli ve düşüncesiz kulanıyolar bu sadece motor için geçerli deil hertürlü motorlu aracı hızlı kulanırlar ve motorları güçlendirmekle ünlüdür yunanlılar yani araba motosiklet otobüs tır herşeyi ilk önce modifiye yaparlar ve ondan sonra binerler.
ha kazaa oranları bizden en az üç katı fazladır nufus orantısına göre.
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
biraz bayatlamış bir video.adam duraksadığı kısımda montaj yapmış,hiç durmamış gibi göstermeye çalışmış videoyu.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
baktıysanız hangi memleketse oradada kasksız binenler var. bir de sürücü motorun kafayı sabit tutamıyor,çok iyi bir sürücü değil bence
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst