bu durumu değişik acılardan ıncelersek
bu arkadas bızım burdakı kuryelerden farkıl birşey yapmıyor memleketimizde bu şekilde ılerleyen motorları gormek normal kaldıkı mz lerle on kalıdırp trafıkda daha tehlıkelı ılerleyen kuryelerı defalarca gordum demkki bu adam bizim melmekette normal olanı yapıyor
kanunlar ve trafik kuralları acısından bakarsan bu adamın 1 saatlik şehir içi seyahatı neticesinde bizim paramızla kesılen cezaların toplamında hatırı sayılır bir servet odemesi gerekir ki bunu birkaç defa yaparsa totalde cıkan ceza sanırım ıdam olur
sportmen ruhumla bakarsam ortada spor göremedim adam hafiften sıyırmış derim
olaya turk gözumle bakarsam benımde olsa bende yapsam derim
ama gerçekte bu adamın yaptıkları kısmen yanlış yani kırmızılarda geçmeler onkalıdırp aşırı surat yapmalar çok çok yanlış
tarafıkte ılerlemek için elbette bır miktar aralara girip cıkmak motosikletin vazgecilmezlerinden
netice itibarı ıle çıkan sonuç bu adam trafik canavarı ( umarım arkasında sevgılısı falan varken bunu yapmıyordur )