Onur cama yapıştırılan pul sigortanınki değil, taşıt vergisinin di. Uzun süre önce bu kural kalktı, yani artık cama yapıştırmıyorsun. Yaşın hatırlamaya yeter mi bilmiyoruım ama pulların üzerinde "OCA-88 / TEM-88" filan yazardı ve renkleri her dönem farklı olurdu polis kolay anlasın diye, o zamanlar bu vergiyi ödememek trafik cezası ve aracın bağlanmasını gerektirirdi. Artık sadece vergi borcudur, polisle alakası yok :cat: