- Katılım
- 2 Eyl 2014
- Mesajlar
- 130
- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar selam,
18 model (yeni kasa) Tracer 900 sahibiyim. 18k km`de su an.
Dusuk hizlarda gidonda asiri bir oynama var. Eski motorum dominar`da da vardi. Eski kasa tracerlarda olan yuksek hizdaki slapper yok, 200, 220, 230 ip gibi gidiyor. Ancak 50 ile 80 km/h arasi gidon deli gibi oynuyor (titreme degil aslinda).
Olay soyle; 100 km hizdan gazi cekip elleri birakinca, 80`e kadar birsey yok. 80`den sonra 50 km`ye kadar, siddeti artacak sekilde gidon slapper tarzi birsey oluyor. 40 civari kendiliginden gidiyor. Sadece bu aralikta, altinda ustunde hizlarda birsey yok.
Motorda 55 lt aluminyum canta var, ancak canta yokken de vardi bu. Ayrica gidon yukseltme ve motor alcaltma mevcut. Gidonu birakmayinca bir sikinti yok, tek parmagimin ucuyla bile dokunsam buyuk oranda gidiyor, ancak yine de varligini bilmek rahatsiz edici. Ayrica bu hizlarda seyrederken gidona hafif vuruyor hissediyorum.
Lastik basinclari normal, 8k km yapmis pirelli angel gt 2.
Ornek olarak bir video birakiyorum, birebir aynisi olmakta;
Ornek: https://youtu.be/Khi0MSwnWL8?t=9
Bir benzeri ancak daha siddetli bu ornek, https://youtu.be/Q3_URt8nyco?t=25
Fikirlere acigim. Selamlar.
18 model (yeni kasa) Tracer 900 sahibiyim. 18k km`de su an.
Dusuk hizlarda gidonda asiri bir oynama var. Eski motorum dominar`da da vardi. Eski kasa tracerlarda olan yuksek hizdaki slapper yok, 200, 220, 230 ip gibi gidiyor. Ancak 50 ile 80 km/h arasi gidon deli gibi oynuyor (titreme degil aslinda).
Olay soyle; 100 km hizdan gazi cekip elleri birakinca, 80`e kadar birsey yok. 80`den sonra 50 km`ye kadar, siddeti artacak sekilde gidon slapper tarzi birsey oluyor. 40 civari kendiliginden gidiyor. Sadece bu aralikta, altinda ustunde hizlarda birsey yok.
Motorda 55 lt aluminyum canta var, ancak canta yokken de vardi bu. Ayrica gidon yukseltme ve motor alcaltma mevcut. Gidonu birakmayinca bir sikinti yok, tek parmagimin ucuyla bile dokunsam buyuk oranda gidiyor, ancak yine de varligini bilmek rahatsiz edici. Ayrica bu hizlarda seyrederken gidona hafif vuruyor hissediyorum.
Lastik basinclari normal, 8k km yapmis pirelli angel gt 2.
Ornek olarak bir video birakiyorum, birebir aynisi olmakta;
Ornek: https://youtu.be/Khi0MSwnWL8?t=9
Bir benzeri ancak daha siddetli bu ornek, https://youtu.be/Q3_URt8nyco?t=25
Fikirlere acigim. Selamlar.
Son düzenleme: