tR den modihiyeLi mobiLetLer

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
449
11132006010511jy3.jpg


811785photo0464loph0.jpg


071020060081copydh2.jpg


09022006copyhz8.jpg


efe2copyht3.jpg


drtl21kopyadk9.jpg


hayabusa3wheeleryg7.jpg


karaman71ov1.jpg


motoonur7copywh1.jpg


mtr221ae0.jpg


phot0006copymv5.jpg


suclucopyzv4.jpg


vefaszlarcopykv0.jpg
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
vaybee motor işini çocukken daha bunlarda pişirdim hem motor hem binicilik hem motor 2 zmanlının gözünü seveyim hertrlü modifiyeyi kabul ederler off eski günler geliyo aklıma yapıcam yine bitane istanbulda binicem çinlilerin alayı ile dalga geç 250cc kadar :D
 
Katılım
25 Ocak 2007
Mesajlar
44
by_moto ya katılıyorum bende eski bir mobyletçiyim şu an askerdeyim ama gelince bende yollara döneceğim. tüm mt ailesine sevgi ve saygılarımla 12 ay sonra yollarda buluşmak üzere hoşçakalın...:salut:
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
düşük masrafla ancak bu kadar tatmin edici motosikletler yapılabilir...:)

(hepsini anladımda aradaki 3 tekerli hayabusa ne alaka onu çözemedim :silent:)

bunlarda site içinden bir kaç mobylette (mobilet) fotoğrafı...

dscf0370pb1.jpg


9995060yi5om9zj1.jpg


4.JPG


merakınız varsa ve arama yaparsanız daha bir çok foto var..
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
bunlar 250 cc lerle dalga geçenlermi yaw unuttumda ...:thumleft:::blusssh:
 
Katılım
12 Ağu 2007
Mesajlar
46
ewt harbiden super modifiye. bunlardan fethiyedede cok var cocukların solemesınde göre 140 yapıyormus ama 140 a cıktıktan sonra durdurmak için arka lastıgıne terlıgını cıkarıp sokuyorsun yaklaşık 2000 metrede duruyor:)
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
resimdeki morotrlar çok güzel.arabada şahin doğan ne ise motorda da mobilet o.her şekle giriyor.birkaç resim de benden olsun.
bunlarda konya mobiletleri
demon2.jpg

demon1.jpg


izmirden klasikler
8.jpg

14.jpg
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
hayabusa3wheeleryg7.jpg


bu biraz aralarında farklı olmuş ama kamyon gibi olmuş..:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Trden modihiyeli mobiletler,,,,,,,modihiye ne demek bilen varmı:silent:

ben sana anlatayım ne demek olduğunu :
arkadaş modifiye yazacakken parmağı yanlışlıkla f yerine h tuşuna basmış ortaya böyle bi sonuç çıkmış. q klavye düzeninde h ve f tuşları yakındır.

şimdi ihtimalin biri şu: bu açıklamayı sen düşünümedin... o zaman diyecek bi şey yok ben seni aydınlatmış olayım.

ikinci ihtimal ise bu kadar basit bi hata için (ki topiği açan arkadaş sonuçta edebi bi eser kaleme almıyor) alay etmeye çalışmışsın.
eğer ikinci ihtimal doğruysa onu da başaramamışsın bence....
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
kusura bakmayın da, hiç beğenmedim..
ne estetiği var, ne de güvenli bir tarafı.
belki şimdi diyeceksiniz bunlar yarış için... aklı olan bunlarla yarış da yapmaz bence.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
çok hoş makinler yaa hele o 4 karburatorlu olan... bi 200cc yapar heralde 4tanesi...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ke$ke bircogu geldigini 3 km onceden belli etmese.. Birde ustune daha ho$ $eyler yazsalar.. O zaman belki :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst