tR den modihiyeLi mobiLetLer

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
hayabusa3wheeleryg7.jpg


bu biraz aralarında farklı olmuş ama kamyon gibi olmuş..:cat:

bu TÜRK' se ben .. :queen::queen:
 
Katılım
13 Ağu 2009
Mesajlar
34
kartal esentepede bunlardan çok var.bi kere biniyim dedim kuduz köpek gibi mubarek çift silindir 20 kilo uçak gibi gidiyolar :)

xv535 ve roadstar 250 kullanan birine göre biraz fazla seri :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
702
Bu tam klasik olmuş :) o acaip yazılı olanları bende sevmiyorum ancak zevk işi bu. İnsanlar kendilerine has ve eşsiz bir şeyler üretmeye çalışıyor, hayal güçlerini, alın terlerini, emeklerini kullanıyor kendi imzalarını atıyorlar. Küçümsememek lazım. Elimden gelse günlerimi haftalarımı bende bir oldschool bobber yapmak için harcardım ama ne vaktim, ne o kadar param , ne o kadar alet edevadım, nede o kadar el becerim var. İyi yada kötü yapana saygı duyarım...
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Forumda ne çok maganda varmış önceden :)

---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 13:08 ----------

Yada foRuMDa nE cHok aPAci vaRmıŞ önceDeN yhaa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst