TR de olmayan Honda 600RR renkleri

Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
hepsi birbirinden güzel gerçekten.. mavi - gri olanı cok cok hoşuma gitti.. gelir inşallah ilerde Türkiye'ye...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Motosiklet renginden milliyet ayrımcılığı sonucu çıkartabilen herkese selam olsun.:)

Bu topiğe koyduğunuz renklerde CBR avrupada da yok.

Burada fazladan şöyle bişey var sadece..

max_cbr600rr_22.jpg


max_cbr600rr_16.jpg


Kaldı ki bu da yeni eklenmiş.
Çünkü ben şubat ayında modeli seçerken bu seçenek yoktu.
Hatta katalog elimde.
Daha önce Kenan Sofuoğlu resimli katalog diye bir topicte bahsetmiştim.

Yani firmaların renk ve çeşitli özelliklere sahip motosikletleri ülkelere göre dizayn etmesi normal bir sonuçtur.

Örneğin Hanspree eminim ki Türkiye'de çok satacak.
Çünkü Kenan Sofuoğlu faktörü var.

Ama Fransa'da benden başka sipariş veren yok.:)
Ammaaaa! geçen yıl bu motorun üzerinde bir Fransız pilot şampiyon olsaydı, peynir ekmek gibi satılırdı.
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
valla önüme koysalar hangisi diye kara veremzdim herhalde benim hepsi çok hoşuma gitti harika renkler japonlar göz zevkinden anlıyorlar ne deyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst