tr de ik.l 1 hafta aradan sonra maceramızın paletli ikinci etabı.

Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
geçen hafta kontrol amaçlı çıktığımız dağlara bu hafta paletimizi takıp kayak yapmak için çıktık.

bol temiz hava ve manzaralı 1 güzergah.

http://www.vidivodo.com/video-izle/-Paletli-Ile-Kar-Macerasi/659302 arkadaşlar videoyu sonradan ekledim.

kuzumuzda döne döne kızardı.















burasıda pozantı manzaraları .hedefimiz kara göl civarı.







şu anda maden köyü civarındayız maşallah koyunlar tek sıra kros yapıyorlar.





işte kar göründü,









makinayı kara sapladık 1 saatimiz uçtu.











o kürek çalışmasından sonra kısa 1 mola ve ardından paletliyi yatırdık.





































tam işin tadını çıkartalım dereken yoğun 1 sis ve görüş sıfır saatlerce debelendik ama arbaya ulaşamıyoruz telefonlar iptal az kalsın buzdan heykel olacaktık alahın izniyle ylu bulabildik.









kaskın camı buztutu çıkarmak zorunda kaldım artık dönüyoruz.

















neyse çok şükür yükleme bitti araca binebildik.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Hocam siz ne yaptınız ya. :) İşte macera diye buna denir.Bu arada motosiklete o taktığınız parçanın ayrıntılı fotoğraflarını görme şansımız var mı. :) Paylaşım için teşekkürler.
Bir de siz üşümüyormusunuz? :) Ben izlerken dondum.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Zenginligin gözü kör olsun derler bu durumda direk aklima geleni yazarsam eger :)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
niye biz demirdenmiyiz üşüyoruz tabiki benim diğer gezilerime bakarsan ayrıntılı fotolara ulaşırsın.
Hocam siz ne yaptınız ya. :) İşte macera diye buna denir.Bu arada motosiklete o taktığınız parçanın ayrıntılı fotoğraflarını görme şansımız var mı. :) Paylaşım için teşekkürler.
Bir de siz üşümüyormusunuz? :) Ben izlerken dondum.


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------

Zenginligin gözü kör olsun derler bu durumda direk aklima geleni yazarsam eger :)
bende haklısın derim davulun sesi uzaktan hoş gelirmiş.
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
217
pek bi tanıdık geldi burası =)
pict0078qc.jpg

pict0077x.jpg

pict0083a.jpg

pict0057ea.jpg

pict0075o.jpg

pict0085w.jpg

pict0111j.jpg

pict0120j.jpg

pict0151d.jpg

pict0150y.jpg
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
valla helal olsun...bu mevzuya da yorumda bulunanın hiç olmaması şaşırtıcı...tebrik ederim gerçekten...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
valla hocam motosikletmi desem motokar mı desem bilemedim ama...
süper bişeyde..:cat:

benim özlemim ona değil aslında...

ordaki kar,asıl özlemim benim...

o kadar kar olsun ,varsın motosikletim paletli olmasın...

çocuk gibi özenir olduk kar görüntüsüne yahu...:queen:

cesaterinizde takdire şayan doğrusu...:rendeer::cat:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
valla hocam motosikletmi desem motokar mı desem bilemedim ama...
süper bişeyde..:cat:

benim özlemim ona değil aslında...

ordaki kar,asıl özlemim benim...

o kadar kar olsun ,varsın motosikletim paletli olmasın...

çocuk gibi özenir olduk kar görüntüsüne yahu...:queen:

cesaterinizde takdire şayan doğrusu...:rendeer::cat:
gardaş sizin oralarda kar daha çok biz kar görmek için 100 - 150 km yol gidiyoruz.
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
darısı başımaa darısı başımaaa :) dağlara taşlara kurban ne güzel yahu hemen oracıkda mangal yapasım geldi oh mis :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst