Tork

Katılım
30 May 2009
Mesajlar
185
Motosikleti
Moto Guzzi V85TT Travel
çapırcılar göttür, racingciler çakal makaldır ama delikanlıdır... filmi izlediğimde ilk anladığım mesaj buydu... Enduro ve skuterciler için yapımcının ne düşündüğünü merak etmiştim... hatunların motorlarla birbirini dövme sahnesi oldukça ilginçti. Bir de ne nosmuş o kardeşim... Heralde motor filmlerinin en saçma ama en güzel efektlisi...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Wahua:mrgreen: :mrgreen: Gece Gece Güldürdün Beni Dostum, Hayran Kaldım Ana Fikir Çıkarma MEvzuuna :D
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
185
BHTYR Senin Makina Nos'suzda Gider Be O Kadar :)

230 dan sonrası çok yavaş hızlanıyor, mak 263 falan yaptı..

helikopter motorlu makina 400 leri deviriyor die yazılıyordu forumlarda, o sebepten NOSS da olsa imkansız chopper için bu hızlar :rendeer:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Mar 2009
Mesajlar
195
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adam Fena Gidiyordu..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst