Toprak Razgatlıoğlu WorldSBK tarihinde yarış kazanan ilk Türk oldu

Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Abi dediği o cok sevdiğiniz orta yaşlı olup cocuk ligi şampiyonu tipin nazarı değmiştir.


Sezarın hakkı sezara. Toprak'ı Superbike padoğuna getiren, takım bulan Kenan. He, Kenan elinden tutmasa Toprak ortada mı kalırdı ? Muhtemelen kalmazdı. Ancak şu anki haliyle Toprak'ın başarıya ulaşmasında Kenan'ın da bir rolü oldu, inkar edilemez bir gerçek.
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
yazık olmuş, gurur verici bir durum yine de.
İlerde umuyoruz büyük işler başaracaktır.


Abi dediği o cok sevdiğiniz orta yaşlı olup cocuk ligi şampiyonu tipin nazarı değmiştir.

Bende sevmem o arkadaşı. Ama Toprağa oldu destek yadsınamaz. Toprak o arkadaş olmasa, o arkadaşın kaybettiği yılları kaybeder iş işten geçtikten sonra bir yerlere gelirdi her Türk'ün kaderi gibi diye düşünüyorum. Ancak Toprak çalışır, potansiyelini ortaya koyar, kaderi de buna müsade ederse, Türkiye adına elde edilmemiş başarılar getirir ve işin sonunda o arkadaş'ın desteğinin önemi ortaya çıkar.
 
Katılım
13 Haz 2017
Mesajlar
30
Ya bu da Kenan gibi devletini milletini ülkesini seven müslüman birisi olmaz. Bunu da linç edelim bunu da yerden yere vuralım arkadaşlar.
 
Katılım
27 Kas 2018
Mesajlar
37
2.yarışta kaza yaptı ne yazıkki..çok umudum vardı ama olmadı..hayırlısı..topra ğın yaptığı şey inanılmaz rea gibi adamı tokatlamak yuppbii..başarıların daim olsun güzel çocuk
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Destek oluyor inkar edilemez tabi ki;

Kawasaki olayında Kenan'ın Kawasaki'ye yaptıgı cocukca trip nedeniyle Toprak ilerki dönemlerde sıkıntı yaşayacak.
bunu da buraya yazıyorum.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Sonunda marşımıızı Dinletti Tebrikler Aslanıma
Jonathan Rea zaten yakında bırakır 32 Yaşında
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sezarın hakkı sezara. Toprak'ı Superbike padoğuna getiren, takım bulan Kenan. He, Kenan elinden tutmasa Toprak ortada mı kalırdı ? Muhtemelen kalmazdı. Ancak şu anki haliyle Toprak'ın başarıya ulaşmasında Kenan'ın da bir rolü oldu, inkar edilemez bir gerçek.

Elini çekse eminim daha iyi yerlere gelir...
Ona buna trip atıp çocuğun da geleceğiyle oynayacak...
Hem sen millet vekilisin..Ne işin var motorla yarışlarla... :queen:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Elini çekse eminim daha iyi yerlere gelir...
Ona buna trip atıp çocuğun da geleceğiyle oynayacak...
Hem sen millet vekilisin..Ne işin var motorla yarışlarla... :queen:

MV olmamalıydı.. Bu işi sürdürmek için MV olmasına gerek de yoktu zaten. Ayrıca biz vatandaşlar olarak, memleket meseleleriyle ilgilensin diye her MV'nin zamanına para ödüyoruz. Atıyorum dakika başı para ödüyoruz memleket meselelerini halletsinler diye. Hiçbir MV'nin bu süreyi doğrudan bütün vatandaşların yararına olmayacak bir işte kullanmaya hakkı yok, bizim hakkımıza girmiş olur vatandaş olarak. Kesinlikle etik değil. İyiyle kötüyü ayırt etmek lazım.


Kawasaki'den Yamaha'ya geçiş meselesine gelirsek. Ben sanmıyorum ki Yamaha önceden ilgi göstermeden ani gelişen bir olay sonrası Kenan bir anda Yamaha'nın kapısında belirip 'başganım bizi al' demiş olsun :wiinkk: Mutlaka Yamaha bir yoklama/teklif yapmıştır Suzuka hadisesinden evvel. Kawasaki için de Toprak'ın ayrılması kayıp. Şu an Toprak ilerde Rea'dan daha iyi olabileceğine işaret eden bir potansiyel gösterdi. Veya en azından Rea eleği astığında geriye kalanların arasında en iyisi olduğunu gösterdi.
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kenan'ın siyasi tercihlerini Toprak üzerinden konuşmayı doğru bulmuyorum.
Bu hafta sonu 4 gün boyunca Kenan Toprak'ın yanındaydı ve üstündeki tuhaf kıyafetle her işine koşturdu.
(Birisi bu çocuğa giyim konusunda bir el atmalı!)

Toprak gibi bir yeteneği örselemememiz gerekiyor.
Oldukça duygusal bir çocuk.
Ve elimizde şu an daha iyi pilot yok.
Kenan Toprak'a kanalize olmuş durumda ve onu daha iyi yerlere getirmek için çabalıyor.
Kendi yeğeninin yarışına bile kalmadı o derece.

Toprak sezon başından bu yana büyük gelişme kaydetti.
Ben şahsen bu kadar ilerleme beklemiyordum.
Eğer düşmeseydi pazar günkü yarışı da kazanırdı çünkü Rea'nın arka teker pek söz dinlemiyordu ve Toprak'ın baskısına dayanamazdı.
Yine de çok cesur sürdü ve kazanıp şampiyonluğunu ilan etti.
Toprak ile beraber Kawasaki takımı da büyük gelişme kaydetti.
Sezon başında Ducati'nin çok üstün görünen V4 motoruna kısa zamanda yetiştiler ve Rea gibi bir uzaylı ile tekrar kazanmaya başladılar.
Doğrusu ben Kawasaki yeni bir model çıkartır yoksa işleri zor diye düşünüyordum.
Hala yeni model çıkaracaklarını düşünüyorum ama konu yarış olunca ekibin iyi olması çok önemli.
Bunu da bu sezon gördük.
Bu açıdan bakınca her şeyi ile oturmuş bir kawasaki takımı varken Toprak'ın yamahaya geçmesini macera olarak gördüğümü itiraf edeyim.
Fakat Yamaha takımı bu sezon çok güzel neticeler aldı ve iyi bir rakip olduğunu herkese gösterdi.
Toprak'tan beklentileri yüksek olacaktır ve sağlam destek vereceklerdir diye düşünüyorum.

Bu arada Bahaddin için de bir şeyler yazayım.
Fiziği bu işe çok uygun ve sempatik-yakışıklı bir çocuk.
Önümüzdeki sezon ne yapacağı henüz belli değil.
İşin gerçeği bu son yarışa bağlıydı biraz ama yarış pek istediği gibi geçmedi.
Yarıştan sonra ekiple uzunca muhabbet ettik ama ne olacağı herkes için şimdilik muamma.
Bakarsınız seneye bir Turkish Pata Racing kurulur.:cat:
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Elini çekse eminim daha iyi yerlere gelir...
Ona buna trip atıp çocuğun da geleceğiyle oynayacak...
Hem sen millet vekilisin..Ne işin var motorla yarışlarla... :queen:

Değil, Senatör...
Ha durun yahu MV'de değilim demişti geçenlerde. ReYiZ'i yüz üstü bırakmamak için koltuk işgal ediyormuş. Ben demiyorum kendi dedi...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu arada şimdi dikkatimi çekti.
Konu başındaki fotoğraflar ne alaka?:silent:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
inş şampiyonlar ligi ne de çıkıp şampiyon olur
çok mütevazi bi kardeşimiz 7 8 yıl önce tanışmıştım motor tamircisinde
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Toprak kardeşimiz umarım çok daha iyi yerlere gelir. Göğsümüzü sürekli kabartmaya devam ediyor. Kendini bu hızda geliştirmeye devam eder ve büyük bir aksilik(talihsizlik) yaşamazsa belki de bir gün kendisini Moto GP de bile görebiliriz, kim bilir...
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Kenan sofuoğlu bir yol açtı ...........Toprak ta bir yolda ilerliyor ....Allah yollarını açık etsin...Milli gururlarımız .....Siyasete bazen istemeden de bulaşırsınız ...Bir partiye oy veren onun kölesi değildir sadece tercih olarak onu seçmiştir.
Selam ve dua ile ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst