Toprak Razgatlıoğlu Assen Pistin’de 3. galibiyetini kovalayacak

Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
57
kızmayın adminime! ortaya o kadar giydiriyorum bir kere sözlüye kaldırdı :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------



bu link çalışırsa varyaa. Allah razı olsun. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:19 ----------

şerefsizler bizim ülkeye yayını durdurmuşlar. :pale:

Arkadaşlar vermiş olduğum link yarış esnasında yayına bağlandı ve kesintisiz çok net bir şekilde sonuna yani İstiklal Marşına kadar sorunsuz izledim. Hatta bir arkadaşıma attım linki o da izledi. Yalnız ben yabancı DNS kullanıyorum. Türk DNS ile bağlanmadım o yüzden yayın alamamış olabilirsiniz. Ya da dediğim gibi sadece yarış esnasında gelebilir yayın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

Şimdi tekrar baktım.. Tekrarının olduğu videoyu açmıyor. Ne yaparsam yapayım ülke sınırına takıldım.. Ama dediğim gibi yarış esnasında canlı yayını izleyebildim, haftaya tekrar deneriz.. :)
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Trt spor vs. gibi devletin kanalı neden yayın yapmıyor acaba ? Türk bayrağı ve İstiklal marşımızın çaldığı avrupanın ortasında yapılan bir yarış.. Kaçak göçek linklerle izlemeye çalışıyoruz.. :farao:

zaten o yüzden izlettirmiyorlar. Hani " Türk "'ün adı çıkar, yükselir, millet Türk olduğunu hatırlar sonra biz nasıl böleriz ülkeyi diye...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------

Arkadaşlar vermiş olduğum link yarış esnasında yayına bağlandı ve kesintisiz çok net bir şekilde sonuna yani İstiklal Marşına kadar sorunsuz izledim. Hatta bir arkadaşıma attım linki o da izledi. Yalnız ben yabancı DNS kullanıyorum. Türk DNS ile bağlanmadım o yüzden yayın alamamış olabilirsiniz. Ya da dediğim gibi sadece yarış esnasında gelebilir yayın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

Şimdi tekrar baktım.. Tekrarının olduğu videoyu açmıyor. Ne yaparsam yapayım ülke sınırına takıldım.. Ama dediğim gibi yarış esnasında canlı yayını izleyebildim, haftaya tekrar deneriz.. :)

başkan bir hayır daha yapıp senin DNS leride verir misin? :joker:
 
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
57
zaten o yüzden izlettirmiyorlar. Hani " Türk "'ün adı çıkar, yükselir, millet Türk olduğunu hatırlar sonra biz nasıl böleriz ülkeyi diye...

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:48 ----------



başkan bir hayır daha yapıp senin DNS leride verir misin? :joker:

PM attım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst