- Katılım
- 15 Nis 2006
- Mesajlar
- 57
kızmayın adminime! ortaya o kadar giydiriyorum bir kere sözlüye kaldırdı :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------
bu link çalışırsa varyaa. Allah razı olsun. :cat:
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:19 ----------
şerefsizler bizim ülkeye yayını durdurmuşlar.ale:
Arkadaşlar vermiş olduğum link yarış esnasında yayına bağlandı ve kesintisiz çok net bir şekilde sonuna yani İstiklal Marşına kadar sorunsuz izledim. Hatta bir arkadaşıma attım linki o da izledi. Yalnız ben yabancı DNS kullanıyorum. Türk DNS ile bağlanmadım o yüzden yayın alamamış olabilirsiniz. Ya da dediğim gibi sadece yarış esnasında gelebilir yayın..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------
Şimdi tekrar baktım.. Tekrarının olduğu videoyu açmıyor. Ne yaparsam yapayım ülke sınırına takıldım.. Ama dediğim gibi yarış esnasında canlı yayını izleyebildim, haftaya tekrar deneriz..