Toprak Razgatlıoğlu 5 yaşında motosiklet kullanmaya başladı

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Fethiye'de bugün başlayacak olan Türkiye Enduro Şampiyonası öncesinde babasıyla birlikte gösteri yapan 14 yaşındaki Toprak Razgatlıoğlu, ''Hedefim Kenan Sofuoğlu gibi başarılara imza atarak Türkiye'nin sesini dünyaya duyurmak'' dedi.

Muğla'nın Fethiye ilçesinde bugün başlayacak olan ve sezonun ilk yarışı olduğu açıklanan ''Türkiye Enduro Şampiyonası'' öncesinde yarışa katılacak olan sporcular son hazırlıklarını yaptı. Yarış öncesinde ''Tek teker Arif'' olarak tanınan motosiklet yarışcısı Arif Razgatlıoğlu ile 14 yaşındaki oğlu Toprak Razgatlıoğlu'nun yaptıkları gösteriye turistler ve vatandaşlar büyük ilgi gösterdi.

-13 YAŞINDA, 600 CC'LİK MOTOSİKLETLE YARIŞTI-

Gösteri sonrasında AA muhabirine açıklamalarda bulunan Arif Razgatlıoğlu, kendisinin bugüne kadar çok sayıda başarıya imza attığını belirterek, ''Benim hedefim oğlumun dünya çapında başarılı bir yarışçı olmasını sağlamak. Onun bir gün çok büyük başarılara imza atacağına inanıyorum. Oğlum 5 yaşında motosiklet kullanmaya başladı. Toprak, 13 yaşındayken ilk defa büyük 600 CC'lik bir yarış motosikletiyle piste girip, yaşları 25 ila 40 arasında değişen ve devamlı yarışan ağabeyleriyle mücadele etti'' dedi.

Yaptığı gösteri ile vatandaşların beğenisini kazanan 14 yaşındaki Toprak Razgatlıoğlu ise hedefinin, Kenan Sofuoğlu gibi başarılara imza atarak Türkiye'nin sesini dünyaya duyurmak olduğunu anlatarak, ''Önümüzdeki bir kaç yıl içinde Avrupa'da düzenlenen yarışlara Türkiye adına katılacağına inanıyorum. Bu konuda federasyon bana büyük destek veriyor. Bugüne kadar çok sayıda ödül kazandım'' diye konuştu.

Motosiklet Federasyonu Başkanı Süleyman Memnun ise 5 yaşında motosiklet kullanmaya başlayan Toprak Razgatlıoğlu'nun önümüzdeki yıllarda Kenan Sofuoğlu gibi başarılı olacağına inandığını ifade ederek, şunları söyledi:

''Bir aksilik olmazsa, Toprak 5-6 yıl içinde dünya şampiyonlarında yarışır ve dünya şampiyonu olur. Toprak, dünyaya şampiyon olmak için gelmiş. Türkiye'nin en büyük avantajı genç bir nüfusa sahip olması. Federasyon olarak genç sporcuların yetişmesi için yoğun çaba harcıyoruz.''

Kaynak: aa
 

Ekli dosyalar

  • toprakrazgatlioglu.jpg
    toprakrazgatlioglu.jpg
    17.2 KB · Görüntüleme: 13,645
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Yoğun çabanı yesinler senin Memnun efendi... Kenan Şampiyon olana kadar ne yaptın ? Bugün Arif olmasa Toprak nerede olacaktı ?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bende 10 yaşından başladım diye övünüyorum :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Federasyonun çok desteğini görüyormuş.....
Acaba Kenan ne kadarını gördü?... Adını duyurana kadar Kenan a neden kimse eyvallah çekmedi?...

Babasının Arif olmasının önemi burda ortaya çkyor... :cat::cat:
Memnunun oğlunu da görmek isteriz pistlerde.... :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
memnun un oğlu başka spor dalıyla ilgileniyor boks,karate,judo ve babası gibi motor camiasından uzak yaşıyor piste girmez genelde pist dışında spor aktivitelerine katılır ( yarış takımlarına saldırı,motorspor larını baltalama ve bitirme gibi) :mrgreen::p:queen:
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
"Federasyon olarak genç sporcuların yetişmesi için yoğun çaba harcıyoruz."

Abi adamlar harbi çalışıyor genç sporcular çıkarmak için... Geçen bize geldiler yalvarıyorlardı kandırmak için yeğenime yarış ne olur yeni bir şampiyona başlattık sen de olmalısın diye... Ama yeğenim kabul etmedi.

Tabi yeğenin kapıdaki aleti görünce ne kadar sağlam olduğunu anladılar.


atom-bisiklet-pilsan-pembe-mb_517425_r1.jpg


Eee kolay değil herkes böyle makinaları zapt edemez bu yaşta...





Çocuk mu kandırıyorsun Memnun efendi?

Sen lisanstı bilmem neydi çıkardığın masraflara baksana be adam... Yalanını bari düzgün söyle...
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
516
Kenan'a ülke olarak destek veremiyoruz ki, 14 yaşındaki Toprak'a verelim. Federasyon Kenan'ın harç parasını ödemekten aciz.

Son gün Kenan kendisi ödemiş parayı. Adam Dünya Şampiyonu oldu, her kazandığı yarıştan sonra Türk Bayrağını dalgalandırıyor, biz ancak "yürü Kenan çok yaşa Kenan kim tutar seni Kenan" diyoruz.

Allah aşkına yok mu büyük bir holding, kısa dönemde parasal getiriyi düşünmeden Kenan'a sponsor olsun. Adam'ı da ülkemizde izleyebilelim, şöyle Portimao tarzında bir pist yapılsın, dolduralım 100.000 kişi tepeleri, standları. Oraya genç Toprak ve yetenekli diğer gençler gelsin, devralsınlar bayrağı Kenan'dan.

Kenan'ın bu sporda bu kadar az destekle yaptığı şeyler cidden de mucize. Ronald Kate sağolsun abi gibi davranıyor Kenan'a, acaba Toprak'ı da mı transfer etseler?
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Motosiklet Federasyonu Başkanı Süleyman Memnun ise 5 yaşında motosiklet kullanmaya başlayan Toprak Razgatlıoğlu'nun önümüzdeki yıllarda Kenan Sofuoğlu gibi başarılı olacağına inandığını ifade ederek, şunları söyledi:

''Bir aksilik olmazsa, Toprak 5-6 yıl içinde dünya şampiyonlarında yarışır ve dünya şampiyonu olur. Toprak, dünyaya şampiyon olmak için gelmiş. Türkiye'nin en büyük avantajı genç bir nüfusa sahip olması. Federasyon olarak genç sporcuların yetişmesi için yoğun çaba harcıyoruz.''

Kaynak: aa



Merak ediyorum o yogun cabanın acılımını yaparmısınız ?
Daha Kenan ın 800 € lisansını alamıyorsunuz bu kardesime nasıl bir caba harcıyorsunuz ?

Eger maddi gucunuz var ise neden Kenan a harcamıyorsunuz ?
Eger yok ise bu caba manevi bir caba olup yuru be kocum aslansın sen tadında bir cabamıdır ?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244


Merak ediyorum o yogun cabanın acılımını yaparmısınız ?
Daha Kenan ın 800 € lisansını alamıyorsunuz bu kardesime nasıl bir caba harcıyorsunuz ?

Eger maddi gucunuz var ise neden Kenan a harcamıyorsunuz ?
Eger yok ise bu caba manevi bir caba olup yuru be kocum aslansın sen tadında bir cabamıdır ?

Çok doğru söylemişsin usta,
ağzına sağlık....
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
Sanki camiada çok fazla maddi gelir varmış gibi herkez birbirinin kuyusunu kazıyor. Kenan sofuoğlu zirvedeyken herkez taşladı. En büyük eleştirileri basından ziyade yine camia yaptı. Herkez kendi çapında şampiyon ama artık bırakında ülkemizin evlatları göğsümüzü kabartsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst