Toplu Sürüş

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
DD hocam işin doğrusunu yazmış.
Şahsi fikrim toplu sürüş olayının tamamıyla yanlış olduğu yönünde olsa da illa da yapılacaksa belli kurallar çerçevesinde yapılmasına bir itirazım tabii ki yoktur.
Ama bana göre böyle saçmalıklar yapılmamalıdır.
Yani motosikletçiliğin ruhuna aykırı bir durumdur.

Yani bazı mecburiyetlerden dolayı defalarca yaptığım bir saçmalıktır.
Eğer toplu iğne başı kadar zevk aldıysam, Bülent Ersoy'un Popstar favorisi olayım.(Genellikle sonu evlilikle ya da flörtle bitiyor):)

İşin açıkçası adamı motosiklet kullanmaktan soğutan bir aksiyodur.
Bir daha gelirsem top olayım dedirtecek cinsten bir sıkıntıdır.

Bana göre;
(son derece yanlış ve aptalca olabilir. Aptallık yapma hakkım saklı olduğundan ve ceza-i ehliyetim olmadığından rahatça savurma hakkımı kullanıyorum ve görüşümü açıklıyorum.)
toplu sürüş yapılma mecburiyeti varsa, belirli buluşma ve dinlenme noktaları ayarlanıp, motosiklet sürücüsü serbest bırakılmalıdır.
Herkesin kendi sürüşünü gerçekleştirme ve yoldan zevk alma hakkı var.
Belirlenen noktaya varan sürücü arkadaşlarını bekler.
Kahveler içilip neşeli muhabbet yapılır ve tekrar yola çıkılır.
Bir yerden bir yere gitmenin bana göre en zevkli şekli budur.

Gurup lideri ilan edilen bir kişinin önderliğinde el kol hareketleriyle, yok fermuar düzenine geç,
yok sağa yanaş,
yok sollama yapma,yok yavaş git,
gibi adamın yoldan çok öndeki bir adama konsantre olduğu bir yolculuk nasıl zevkli olabilir anlamıyorum.
Zevk alana da bir şey söyleme hakkına sahip değilim.

Bunların dışında görüşlerim sadece aklı başında sürücülerle yola çıkanlar için geçerlidir.
Apaçi yol arkadaşları olanlar ne yaparlarsa yapsınlar, beni bağlamaz....:)
 
Katılım
16 Eyl 2004
Mesajlar
109
Bana göre;
(son derece yanlış ve aptalca olabilir. Aptallık yapma hakkım saklı olduğundan ve ceza-i ehliyetim olmadığından rahatça savurma hakkımı kullanıyorum ve görüşümü açıklıyorum.)
toplu sürüş yapılma mecburiyeti varsa, belirli buluşma ve dinlenme noktaları ayarlanıp, motosiklet sürücüsü serbest bırakılmalıdır.
Herkesin kendi sürüşünü gerçekleştirme ve yoldan zevk alma hakkı var.
Belirlenen noktaya varan sürücü arkadaşlarını bekler.
Kahveler içilip neşeli muhabbet yapılır ve tekrar yola çıkılır.
Bir yerden bir yere gitmenin bana göre en zevkli şekli budur.

Gurup lideri ilan edilen bir kişinin önderliğinde el kol hareketleriyle, yok fermuar düzenine geç,
yok sağa yanaş,
yok sollama yapma,yok yavaş git,
gibi adamın yoldan çok öndeki bir adama konsantre olduğu bir yolculuk nasıl zevkli olabilir anlamıyorum.
Zevk alana da bir şey söyleme hakkına sahip değilim.

Bunların dışında görüşlerim sadece aklı başında sürücülerle yola çıkanlar için geçerlidir.
Apaçi yol arkadaşları olanlar ne yaparlarsa yapsınlar, beni bağlamaz....:)

guzel kardesim cok guzel yazmissinda sen inaniyormusun 3 race makina olsa bile ( tabi bu en az 3 olur belkide daha fazla 4-5-6) bu makinalar kendi kafalarina gore gidecekler ve dinlenme tesislerine en az birinden biri patlamadan ulasacak ? :)epey dusuk bi ihtimal tabi... her ne kadar akli basinda suruculerde olsada bi kac race bi araya gelince akil falan pek kalmiyor race kullanicisi isen biliyorsundur :)

Toplu suruslere gelince race makinalar haric dedigin yonteme kesinlikle katiliyorum :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst