TOPLU BULUŞMAMI AYARLASAK :)

Katılım
11 Haz 2021
Mesajlar
7
MERHABALAR HERKESE ABİLER KARDEŞLER İSTANBULDA OLAN VARSA VEYAHUT İSTANBULA GELİRİM DİYEN VARSADA BUYURSUN GELSİN TABİKİ YANİ YASAKLARDA KALKIYOR HEM TANIŞMA OLUR ÇOĞUNLUK OLURSA SOSYAL MEDYA SAYFALARIMIZDANDA PAYLAŞIM YAPARIZ :)
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Burada bile kavga çıkıyor orada yasakta yok millet birbirini bir birini gırtlaklar :D
 
Katılım
19 Ağu 2018
Mesajlar
838
eskiden oluyordu öyle şeyler ama
şimdilerde millet olarak herkes gergin yani şimdiden başarılar :)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Konuyu açan arkadaş elbet iyi niyet ve samimiyetle konuyu açmış ama aylardır coronasıydı, yasağıydı, pandemisiydi adam gibi süremiyoruz. Bence gidip dönebileceğiniz en uzak yere sürün. Öyle gözlemecisiydi, kahvaltıcısıydı, kahvecisiydi vs muhabbet, sohbet bu işlerin sonu yok.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
Konuyu açan arkadaş elbet iyi niyet ve samimiyetle konuyu açmış ama aylardır coronasıydı, yasağıydı, pandemisiydi adam gibi süremiyoruz. Bence gidip dönebileceğiniz en uzak yere sürün. Öyle gözlemecisiydi, kahvaltıcısıydı, kahvecisiydi vs muhabbet, sohbet bu işlerin sonu yok.

iyi dedin üstadım ama toplanabilirseler tabi :D
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,497
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Konuyu açan arkadaş elbet iyi niyet ve samimiyetle konuyu açmış ama aylardır coronasıydı, yasağıydı, pandemisiydi adam gibi süremiyoruz. Bence gidip dönebileceğiniz en uzak yere sürün. Öyle gözlemecisiydi, kahvaltıcısıydı, kahvecisiydi vs muhabbet, sohbet bu işlerin sonu yok.

Koronayı geç abi milletin hayatı siyaset olmuş iki oturup hal hatır soramıyorsun ki neyi konuşacaksın da neyi paylaşacaksın :D
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
insan gormeye gormeye yabanilestik baskan kesin kavga cikar:)

saka bi yana evli ve cocuklu olarak tek sosyal bulusmam parkta diger cocuklarin babalariyla yaptigimiz bulusma.
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
NASIL BİR KORKU İŞLEMİŞLER İÇİMİZE :D

korku demeyelim de tecrübe diyelim :D 2009 dan beri belki 4 5 defa bu site üstünde aynı muhabbet döndü her daim saçmalık oldu ya grup komple apaçi doluydu sürmeyi bırak teker yapmadan giden yoktu ya sürüşten 5 dk sonra grup komple dağıldı saatlerce yolda kaybolanı toplamaya çalıştık ya da toplanalım bir ara denilip öyle kaldı başlık :) ayarlayıp güzel organizasyon yaparsan ilk olmasanda ulan bu adam ne güzel toplamış bizi diye anılırsın arada gidilicek rotadan molaya yemek yenilicek yere kadar önemli eğer 3 5 kişiden fazla bir grup toplarsan
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
Beraber sürüş yerine belli bir yerde toplanıp oturun. beraber sürüş zor.

oturan arkadaşlar ekipmanlarını ve kaskını cıkarmsın, kimlikler ifşa olunca kavga cıkabilir. forumun yarısı yarısından nefret ediyor. (%90 ı benden mesela :D )
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Forumda çıkan (artık whatsapp gruparında) tartışmalar siyasi dini sosyalejik tartışmalar yüz yüze olunca çıkmıyor. O yüzden fazla bu konu üzerinde durmayın. Buluşup gazlamanıza bakın, sarmadımı gruptan ayrılırsan çok ta şey etmeyin yani..
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
900
MERHABALAR HERKESE ABİLER KARDEŞLER İSTANBULDA OLAN VARSA VEYAHUT İSTANBULA GELİRİM DİYEN VARSADA BUYURSUN GELSİN TABİKİ YANİ YASAKLARDA KALKIYOR HEM TANIŞMA OLUR ÇOĞUNLUK OLURSA SOSYAL MEDYA SAYFALARIMIZDANDA PAYLAŞIM YAPARIZ :)

İstanbulda değilim ama bi öneri sunayım istedim. Buluşma noktasına tekrar dönülecek, arada 10 15 dakikalık çay içilebilecek yerlerde mola yaparak, otoban harici daha çok virajlı yollardan oluşturulmuş bi güzergah seçerseniz, hem eğlenceli hem sağlıklı, daha az kaza riski olan ve daha az tartışma ihtimali olan bi onganizasyon düzenlemiş olursunuz. Az sohbet çok sürüş şeklinde.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
Beraber sürüş yerine belli bir yerde toplanıp oturun. beraber sürüş zor.

oturan arkadaşlar ekipmanlarını ve kaskını cıkarmsın, kimlikler ifşa olunca kavga cıkabilir. forumun yarısı yarısından nefret ediyor. (%90 ı benden mesela :D )

aslında ben senle tanışmak istiyorum, sen gelirsen bende gelirim:)
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Beraber sürüş yerine belli bir yerde toplanıp oturun. beraber sürüş zor.

oturan arkadaşlar ekipmanlarını ve kaskını cıkarmsın, kimlikler ifşa olunca kavga cıkabilir. forumun yarısı yarısından nefret ediyor. (%90 ı benden mesela :D )

Birçok güzel dostluk kavga, gürültü, kıl olma, yanlış anlama gibi olumsuz durumlardan sonra oluşuyor.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Birçok güzel dostluk kavga, gürültü, kıl olma, yanlış anlama gibi olumsuz durumlardan sonra oluşuyor.

Yaa aslında ben de seninle benzer düşünüyorum. Bu forumda birbiriyle kavga ediyor gibi görünenlerin bile büyük çoğunluğu aslında karşılıklı oturup iki bira içce (motorlar yokken yani, motorla gelindiyse yarım bira bile olmaz, çay olur kahve olur anca) gayet iyi anlaşacak gibi ama forumda yalnızca yazı ile anlaşılınca bazen tartışma kişisel çekişmeye dönüşüyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst