Burada bile kavga çıkıyor orada yasakta yok millet birbirini bir birini gırtlaklar![]()
Konuyu açan arkadaş elbet iyi niyet ve samimiyetle konuyu açmış ama aylardır coronasıydı, yasağıydı, pandemisiydi adam gibi süremiyoruz. Bence gidip dönebileceğiniz en uzak yere sürün. Öyle gözlemecisiydi, kahvaltıcısıydı, kahvecisiydi vs muhabbet, sohbet bu işlerin sonu yok.
Konuyu açan arkadaş elbet iyi niyet ve samimiyetle konuyu açmış ama aylardır coronasıydı, yasağıydı, pandemisiydi adam gibi süremiyoruz. Bence gidip dönebileceğiniz en uzak yere sürün. Öyle gözlemecisiydi, kahvaltıcısıydı, kahvecisiydi vs muhabbet, sohbet bu işlerin sonu yok.
NASIL BİR KORKU İŞLEMİŞLER İÇİMİZE![]()
MERHABALAR HERKESE ABİLER KARDEŞLER İSTANBULDA OLAN VARSA VEYAHUT İSTANBULA GELİRİM DİYEN VARSADA BUYURSUN GELSİN TABİKİ YANİ YASAKLARDA KALKIYOR HEM TANIŞMA OLUR ÇOĞUNLUK OLURSA SOSYAL MEDYA SAYFALARIMIZDANDA PAYLAŞIM YAPARIZ![]()
Beraber sürüş yerine belli bir yerde toplanıp oturun. beraber sürüş zor.
oturan arkadaşlar ekipmanlarını ve kaskını cıkarmsın, kimlikler ifşa olunca kavga cıkabilir. forumun yarısı yarısından nefret ediyor. (%90 ı benden mesela)
aslında ben senle tanışmak istiyorum, sen gelirsen bende gelirim![]()
Beraber sürüş yerine belli bir yerde toplanıp oturun. beraber sürüş zor.
oturan arkadaşlar ekipmanlarını ve kaskını cıkarmsın, kimlikler ifşa olunca kavga cıkabilir. forumun yarısı yarısından nefret ediyor. (%90 ı benden mesela)
oo selam %90'ın %1'i :queen:
Birçok güzel dostluk kavga, gürültü, kıl olma, yanlış anlama gibi olumsuz durumlardan sonra oluşuyor.
Birçok güzel dostluk kavga, gürültü, kıl olma, yanlış anlama gibi olumsuz durumlardan sonra oluşuyor.