toplama bilgisayar oluyor bisiklet neden olmasın ? :)

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
10 numara olmuş emrecim kaynak çapaklarını temizleyip güzelde bir boya atıldığında birazda makyajda yapılınca mis gibi olur ama kafama takılan bir şey var neden arkaya da firen koydunuz ? :cherry:

yok hani ben kendimce bir an için düşündümde bizim hanımı arkaya bindirsem sağı solu belli olmaz dengesiz ve zamansız bir firenle ikimizide yıkar yere :) bence kontrol sürücüde olmalı :) yoksa o kadar uzun firen telimi bulamadınız :cherry: ama yinede elinize sağlık kainatta yalnız olmamak güzel şey :cherry:

geçen kış parçaladığım bisikletlerle bunun tırtıl gibisini yapardım :queen: ulen hiç aklıma gelmedi 7-8 kişilik bir uzun araç yapayımda motosiklet.net gezilerinde gurupça bineriz :cherry: :p

Alıntıyı beceremedim galiba ama olsun :)

İrfan Abicim benim iş biraz uğraşmamaktan oldu. o bisikleti komple elimde olan malzemelerle yaptım. yani gidip bisikletciden, fren teli almak zor geldi. sonra alırım dedim boyayıda, fren telinide ama öylecene kaldı bisiklet. :)



bende öyle tahmin etmiştim :) :thumleft:
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
580
[/COLOR]

teşekkürler kardeşim eksikolma :)


yalnız link açılmadı bende bir şey göremedim :)

afedersin yanlış linki atmışım :)

4260_1148876888060_5760826_n.jpg


4260_1148877008063_6334389_n.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst