Tokat/Zileden Ağılcık Köyüne Ufak bi Gezi (Resimli)

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
TOkat/zile ilcesinden zileye bağlı olan ağılcık köyüne gittik Misafirlige 80 km işde resimleri
cimg7780.jpg


cimg7784.jpg


cimg7787.jpg


cimg7788.jpg


Yukarıdaki Benim Motor :mrgreen:


cimg7796u.jpg


Köye Giriş Yaptık Hava Yagışlıydı Biraz Islandık


cimg7806.jpg


manzaraya bak hele :)

cimg7819.jpg


cimg7826.jpg


cimg7835.jpg


köyün dağlarına doğru gezmek amaclı cıktık tabi köyden birkac arkadaşla

cimg7845.jpg


Temiz Hava Süper Tabi biraz hopladık zıpladık :mrgreen:

cimg7854.jpg


Dağ Taş Demeden Tırmandık :mrgreen:

cimg7889b.jpg


Yoruldumm Valla :pale:

cimg7889b.jpg


Arkadaşın Evinden Camdan Dışarı Görüntüsü

cimg7889b.jpg


Arkadaşın Annesi Yapmış Süperdi Yemekler Doğal Hormonsuz Hepsi :cat: Yemek Yerken Dışarıya Dolu Düştü Ardından Yağmur Sonra Güneş Sonra


gal.php




Geri Dönüş

gal.php



Benden Masum Bi Bakış :pale:

cimg7923.jpg


Yerler Acayip Camur du Bide Yağmur Vardı Yerler Buzdan Farksız İdi Arka Lastikde Sport Tipli Yani Yaş Havaya Uygun Diyildi O Yüzden Kaydım Az Daha Düşüyordum İyi Dengeledim


cimg7931.jpg




cimg7936.jpg



cimg7947.jpg


Bu Benim Ayakkabı Nası Ama :mrgreen::mrgreen:

http://img231.imageshack.us/img231/7655/cimg7951.jpg

Ve Eve Geldim Camur İcinde :mrgreen:

Eğlenceli Bi gündü Bir Sürü Resim Var Ama Zor Yüklemesi Yorucu :s
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Ne kadar cok resim var açılmıyo demek onu anlatmaya calısıyo arkadas :X

Teşekkürler dostum Harikasın Endurocu ruhu hissettim sende o göz var :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Endurocu havası sezdim :) bana gelmez ben asfalt motorcusuyum :mrgreen:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
gökhan adamım bizim memleketin tabelasını gördüm galiba... yozgat yiğidin harman olduğu diyar bozok yaylasın....




güzel bir gezi olmuş...........
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
Doğru Diyorsunuz Ama Köy Oldugu İcin Enduro Gerek De yok Ybr Süper Motor Sırf Lastik Sport Ama Manyak Gidiyor :D Bi Suya Girdim Nerdeyse Teker Gözükmedi :D O Derece Yol Gittik Ybr Kulandıkca Motor İşde Bu Diyorum
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
Uzun Yolculuk Yani Gezi Yapmadım ama Yapınca Hangisinin Güzel Oldunu Yazarım :cat: İnşallah
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
kardeşim ve toprağım gökhan32 guzel gezi olmuş ayrıca montunda çok guzel otrmuş uzerinee inşallah uzun geziler yapacaz bu yazz merak etmee
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst