titreşim ve garip garip sesler ACİL YARDIM!! mondial 100cc

Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
47
motorum mondial 100KM
1)70-80i geçtikten sonra çok titriyor ne yapmalıyım direksiyondaki titremeyi çözdüm fakat ayak koyduğum yerler çok feci titriyor...

2)birde motorda bi uğultu var sanki siboplar çok gevşekte salaksalak hareket ediyormuş gibi geliyor:D. 50 kere sibop ayarı yaptırmaya göürdüm yaptık yaptık diyorlar hiç bir değişiklik olmuyor gibi....

3)sesi çok cılız motorun biraz oturaklı tok bir ses için ne yapmam gerek(öyle çok bağıracak bir şekilde olmasını istemiyorum tabi) eksoza fln bişeyler yaptırsam sesi düzelirmi biraz...
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
titreme ses yapma olayı benm motorumdada war ama 90 km hıza gelince falan kesiliyor.ses egzozdandır.yuki 100-7 egzozu alablrsen almanı tavsiye ederim cok tok sesi var.orj hali ile cogu motorun sesinden tok ses cıkarıyo.
 
Katılım
10 Haz 2010
Mesajlar
63
açılır o daha motorun açılamamış saden çin motorları titrer 1500 km ye gelsin motorum titremede baya azalma oluyo
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
346
motorun kac km de rektefıye bakım fılan gecırdımı hıc?seceresını solersen yardımcı olmaya calısacagız
 
Katılım
15 Haz 2009
Mesajlar
47
motor 4500 kmde her bakımına götürdüm ama bişey yaptılarmı bilmiyorum yapılmamış gibiydi her seferinde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:03 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:01 ----------

rapsy kardeş bu yuki eksozu ne kadardır?. birde sorun tamam eksozun sesini çözdük ama motordaki uğultu ne olcak?uğultuyu halledemedikten sonra eksozu napayım ben
 
Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
ugultu dedigin 70-80 i gecince böle bi zangırdama titreme falan mı granajlardan gelen sesden mi bahsediosn?
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
ya bendede zat var bakımını yaptırıorum yine bir süre sonra ses cıkıo naparsan yap made in china adam olmaz bunlar
 
Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
47
abisi titreme olayına yapabileceğin fazla bişe yok. motor burçlarına baktır. arka tekerlek ve janta baktır. eksantrik dönüyosa titremeyi ondan da yapar.
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
505
motorun bütün vidalarını sık. Motor 4500'de ise artık bu işin rodajı kalmamış pek. özellikle şasi motor bağlantılarına dikkat et. Motor takozlarına fln. Eminim biraz daha azalacaktır. :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst