Third Person with Ktm 1190 Adv

Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Çok eğlenceli bi motorunuz var :) Video başlığına bide View eklerseniz yabancılar daha kolay bulur. Third Person View bunun doğru adı.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Kamera konumlandırma çok iyi olmuş. Motosikletinize ve size diyecek bir söz yok :thumleft: Tekerinize daş değmesin Tayfun hocam:cat:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok teşekkür ederim.Uzun zamandır bu açıdan kayıt almak istiyordum en sonunda selfie çubuğunu sabitleyip bir şekilde çekimi yapabildim:)

Kamera konumlandırma çok iyi olmuş. Motosikletinize ve size diyecek bir söz yok :thumleft: Tekerinize daş değmesin Tayfun hocam:cat:
 
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
Tayfun ayna görüşün çok dar gibi geldi bana
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Harika elinize sağlık ,trafikte enduro, trafiği okuma adına dik duruş paha biçilemez, kıytırık apaçim ile bile bu hazzı yaşıyorum , klasik tomofil selamı umarım sahibi anlamıştır, hanzo değilse tabii:queen: :cat:

(kask ve janavar dorso 1.2 ne alemde acaba? bir video olaydı kişke^^)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Cok guldum:mrgreen:

3 kişi ktm 1190 adv. bindiniz sandım ilk başta sonradan anladım:D


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:45 ----------

Dogrudur.Bilmiyorum dar mi genis mi?Ayna kontrolu cok onemli ancak tek basina yeterli degildir.Kor nokta vs hayat kurtaran bakis sayesinde gorursun tavsiye ederim.Ama arkaya bakarken ondeki trafigin aktigindan emin olmalisin:cat:
Tayfun ayna görüşün çok dar gibi geldi bana
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Değişik çekim açılarıyla güzel bir sürüş videosu çıkmış ortaya Tayfun'cum. Ellerine sağlık. :cat:
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Cok tesekkurler.Tostos cu jesti aldi aynadan gordum:)Dorso yu sattik:)

Harika elinize sağlık ,trafikte enduro, trafiği okuma adına dik duruş paha biçilemez, kıytırık apaçim ile bile bu hazzı yaşıyorum , klasik tomofil selamı umarım sahibi anlamıştır, hanzo değilse tabii:queen: :cat:

(kask ve janavar dorso 1.2 ne alemde acaba? bir video olaydı kişke^^)
 
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
770
Tebrik ederim güzel çekimler. Mont veya armor markası ve modeli ne çok hoş muş.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Cok tesekkurler Guven agabeycim:)Begenmene sevindim:cherry:

Değişik çekim açılarıyla güzel bir sürüş videosu çıkmış ortaya Tayfun'cum. Ellerine sağlık. :cat:


---------- Mesajlar birleştirildi - 09:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:09 ----------

Çok teşekkürler,

Mont:İcon Overlord Modeli,Ayrıca bir ekipman yok.Sırt koruma motorun kendi modeli.

Tebrik ederim güzel çekimler. Mont veya armor markası ve modeli ne çok hoş muş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst