- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Çok eğlenceli bi motorunuz varVideo başlığına bide View eklerseniz yabancılar daha kolay bulur. Third Person View bunun doğru adı.
Kamera konumlandırma çok iyi olmuş. Motosikletinize ve size diyecek bir söz yok :thumleft: Tekerinize daş değmesin Tayfun hocam:cat:
3 kişi ktm 1190 adv. bindiniz sandım ilk başta sonradan anladım![]()
Tayfun ayna görüşün çok dar gibi geldi bana
Harika elinize sağlık ,trafikte enduro, trafiği okuma adına dik duruş paha biçilemez, kıytırık apaçim ile bile bu hazzı yaşıyorum , klasik tomofil selamı umarım sahibi anlamıştır, hanzo değilse tabii:queen: :cat:
(kask ve janavar dorso 1.2 ne alemde acaba? bir video olaydı kişke^^)
Değişik çekim açılarıyla güzel bir sürüş videosu çıkmış ortaya Tayfun'cum. Ellerine sağlık. :cat:
Tebrik ederim güzel çekimler. Mont veya armor markası ve modeli ne çok hoş muş.